• بیمارستان مرکز طبی کودکان: هفت روز هفته، 24 ساعته در تمام ایام سال در خدمت کودکان بیمار
  • بیمارستان مرکز طبی کودکان (1395-1347): 48 سال خدمت به کودکان بیمار
  • رسالت بیمارستان: ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، آموزشی و پژوهشی با بهترین کیفیت بر مبنای اخلاق و رعایت اصول ایمنی به کودکان در کشور

جستجو

بیماران



پرسنل واحد امور اداری

رئیس امور اداری: زهرا محترمی 

مسئول امور قراردادها: علی اکبر عابدی

کارگزین: محمد جافریان

کارگزین: سوسن مولایی

کارشناس امور بیمارستان: جواد صباغ عصر

متصدی امور دفتری: فریبا شیراوند

متصدی امور دفتری: سارا ثقفی 

متصدی امور دفتری: محد توکلی

 

شرح وظایف تفکیک شده پرسنل امور اداری

 واحد امور اداری

امور اداری بيمارستان مرکز طبي كودكان از زير مجموعه های ذيل تشکيل شده است:

کارگزینی

  • تهيه و صدور احكام كارگزيني ( تغيير حقوق و مزايا، انتقال، مرخصي و...) ، ابلاغ کارگزینی مربوط به كاركنان .
  • رسيدگي به امور مرخصي كاركنان و اعضاء هيئت علمي .
  • انجام امور مربوط به تعاون، بيمه و رفاه كارمندان، آموزش ضمن خدمت ، تبديل وضع استخدامي، ترفيع، بازنشستگي، تعيين بدهي سوابق ، انتقال كسور بازنشستگي ، تهيه نامه هاي اداري و رسيدگي به درخواست پرسنل ، ارسال پايان طرح ، تهيه قرارداد 89 روزه ، كنترل حضور و غياب ، تهيه گزارشات لازم.
  • نظارت و مراقبت بر حسن انجام اموری که از طرف مقام مافوق تعیین شده است
  • انجام مطالعات لازم در مواردي از قبيل تشكيلات و روشها(وظايف و پستهاي سازماني )، آموزش،  طبقه بندي مشاغل
  • شرکت در جلسات کمیته اجرایی فرعی و انجام امور مربوط به مصوبات صورتجلسه کمیته مذکور
  • تهيه شرح وظايف پستهاي سازماني با همكاري واحدهاي ذيربط.
  • مطالعه قوانين و مقررات استخدامي و اظهار نظر در مورد نحوه اجراي قوانين و مقررات مورد عمل
  • حفظ و نگهداري نامه ها، اوراق، اسناد و مدارك و پرونده هاي محرمانه مطابق مقررات و اصول بايگاني و تهيه فهرست مربوط بر اساس روش تعيين شده، پيوست كردن پرونده ها يا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور·        
  • تحويل پرونده هاي مختومه به بايگاني راكد با اجازه مقام مافوق

استخدام و مشمولین طرح

بکارگیری مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته­های پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، روانشناسی پس از اخذ مجوز از مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه و از طریق جایگزینی نیروی خروجی مشمول قانون مذکور صورت می­پذیرد.

بازنشستگی

کلیه فرآیندهای بازنشستگی اعم از بررسی پرونده و محاسبات سنوات و بازنشستگی در واحد اموراداری انجام می­گیرد که شامل موارد ذیل می­باشد:

  1. فرآیند از کارافتادگی
  2. فرآیند بازخرید
  3. فرآیند نقل و انتقال و استرداد کسورات بازنشستگی
  4. فرآیند محاسبه خدمات غیررسمی
  5. مکاتبات مربوط به استرداد کسورات مازاد سال

 امور هیأت علمی

انجام امور مربوط به تحویل احکام، انجام امورمرخصی، انتقالات، مأموریت، تهیه فرم فعالیتها جهت صدور قرارداد تمام وقتی ( محرومیت از مطب ) ترفیع پایه و تهیه و تنظیم خلاصه پرونده و صدور گواهی اشتغال به کار، اعضاء هیأت علمی در امور اداری صورت می­پذیرد.

اموررفاهی

کلیه خدمات ذیل در راستای فراهم سازی رفاه پرسنل، در امور اداری انجام می­گیرد.

  1. انجام امور مکاتبات مربوط به بیمه تکمیلی درمان و تحویل کارت بیمه تکمیلی
  2. انجام مکاتبات لازم جهت پرداخت جوایز شاگردان ممتاز پرسنل
  3. ثبت نام متقاضیان به منظور استفاده از اماکن اقامتی در مشهد مقدس، ساری و رامسر
  4. انجام کلیه امور مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی بر اساس سهمیه­های ارسالی از دانشگاه و تشکیل پرونده
  5. اطلاع رسانی جهت کلیه امور فوق و سایر امور رفاهی

 آموزش بدو خدمت و ضمن خدمت

توسط رابط آموزشی بیمارستان فعالیتهای مربوط به آموزش کارکنان در حین خدمت و بدوخدمت پرسنل شامل بررسی و اطمینان از طی دوره­های الزامی بدو خدمت و ضمن خدمت کارکنان، اطلاع رسانی در حضور بخشنامه و دستورالعمل­های آموزشی پس از الکترونیکی شده دوره های آموزشی جمع آوری دوره­های گذرانده شده، وارد نمودن اطلاعات آموزشی پرسنل در شناسنامه آموزشی پرسنل، به روز رسانی ساعات آموزشی پرسنل در سیستم پرسنلی به منظور اعمال در احکام حقوقی و ... انجام می گیرد.

اتوماسیون اداری

کلیه خدمات مربوط به اتوماسیون در واحد امور اداری ارائه می­گردد. این خدمات شامل ایجادو حذف کارتابل، تغییر رمز، ایجاد الگوهای نامه، تعریف دسترسی کاربران می­باشد. سایر مشکلات مربوطه به اتوماسیون اداری

 مراحل انجام درخواستها خرید

کلیه درخواستهای خرید از تمامی بخشهای بیمارستان به اموراداری ارسال می­گردد. این درخواستها ابتدا در اموراداری ثبت گردیده و سپس با توجه به نوع درخواست (درخواستهای عادی، آزمایشگاه، تغذیه، مهندسی پزشکی و ... ) جهت دریافت تأئیدیه به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می­شود. در نهایت پس از تأئید درخواستها از طریق اموراداری جهت خرید به کارپردازی ارجاع می­شود.

 امور ورزشی بانوان

امورمربوط به ورزش بانوان در اموراداری بیمارستان انجام می­شود که شامل برنامه ریزی بصورت 6 ماهه ( ورزشی، تفریحی، برگزاری مسابقات به مناسبتهای مختلف، مکاتبه جهت دریافت بلیط استخر و در اختیار گذاشتن بلیط برای پرسنل به صورت رایگان و ... می باشد)

 اعتباربخشی

مسئولیت مدیریت کارکنان یکی از 7 محور حاکمیت بالینی بشرح ذیل:

 مدیریت کارکنان:  

همانطور كه از نام اين محور پيداست به كاركنان به عنوان يكي از اركان اساسي سازمان توجهي ويژه نموده و در زمينه هاي طراحي خط مشی ها، روش های اجرایی به روز شده و قراردادهاي كاري، پایش عملکرد کارکنان، توسعه ي آنها و آموزش و یادگیری فعاليت مي كند. رسیدگی به شکایات کارکنان، پیشنهاداها و .. توسط امور اداری بیمارستان صورت می پذیرد.

واحد دبیرخانه و ماشين نويسي

  • ثبت کلیه نامه های وارده و صادره در سيستم اتوماسيون ، تفکیک و توزیع نامه ها و ارجاع به واحدهای مربوط
  • تایپ نامه ها و يادداشتهاي اداري و مقابله با نسخه اصلي و تصحيح آنها در صورت لزوم
  • تایپ بخشنامه ها ، گزارشها و مقالات و ....

 

فرایند های کارگزینی

رفاهی

فرم های کدگذاری شده اعتبار بخشی محور مدیریت کارکنان

رسیدگی به شکایات کارکنان

فرایند ارتقا رتبه و طبقه

 

فرآیند انتصاب مسئولین

فرایند جذب نیرو

فرایند انتصاب 

فرم پیشنهادها

 

فلوچارت بیمه تکمیلی

دستورالعمل بیمه تکمیلی 1

دستورالعمل بیمه تکمیلی 2

فلوچارت دریافت وام

فرم های PDP

آموزشی فرم های PDP

چک لیست توجیهی بدو ورود

لیست کارکنان واحد

شرح شغل - شرح وظایف

فلوچارت رسیدگی به شکایات کارکنان

فرم شکایات 

فلوچارت ارتقای رتبه

فلوچارت ارتقای طبقه 

 

 

 

 

 

 

همکاران

 

 

   

 

طراحی سایت
سه شنبه 9 خرداد 1396.

 

آمار بازدیدکنندگان

 
آدرس : تهران ، انتهای بلوار کشاورز ، خیابان دکتر محمد قریب ، جنب بیمارستان امام خمینی(ره) ، پلاک ۶۲،مرکز طبی کودکان

تلفن : 61479-021