جستجو

بیماران

 

 



پرسنل واحد امور اداری

رئیس امور اداری: رحیم محمودی

محمود حیدری: مسئول امور قراردادها، برونسپاری و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

محمد جافریان: اموراعضای هیات علمی – کارکنان رسمی وپیمانی - پزشکان مشمول ماده88 – امور بازنشستگی- امور نقل و انتقال و ماموریت کارکنان و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

 سوسن مولایی: طبقه بندی مشاغل – تشکیلات و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

جواد صباغ عصر: مسئول دفتر مدیریت بیمارستان- رابط تحول اداری و همکاری در امور کارگزینی

اکرم خادم: انجام ارزشیابی کلیه کارکنان – امور کارکنان شرکتی – امور مربوط به اعتباربخشی نیروی انسانی سامانه آواب و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

سارا ثقفی: انجام امور آموزش ضمن خدمت کارکنان، نیروهای طرحی، کارکنان قراردادی– انجام امور مربوط به استعلاجی کلیه کارکنان و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

سیده فاطمه جعفری پور: کارشناس امور حقوقی، امور رفاهی و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

امین سیفی: صدور احکام کارگزینی، مسئول سیستم پرسنلی، انجام امور مربوط به انتقال کسورات بازنشستگی و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

فریبا شیراوند: کلیه امور دبیرخانه و میز خدمت الکترونیک سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

محمد توکلی: انجام امور مربوط به حضور و غیاب اعضای هیئت علمی و کارکنان و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

مصطفی انصاری: بایگانی، نامه رسانی و سایر امور ارجاعی از سوی مافوق

 واحد امور اداری

امور اداری بيمارستان مرکز طبي كودكان از زير مجموعه های ذيل تشکيل شده است:

کارگزینی

  • تهيه و صدور احكام كارگزيني ( تغيير حقوق و مزايا، انتقال، مرخصي و...) ، ابلاغ کارگزینی مربوط به كاركنان .
  • رسيدگي به امور مرخصي كاركنان و اعضاء هيئت علمي .
  • انجام امور مربوط به تعاون، بيمه و رفاه كارمندان، آموزش ضمن خدمت ، تبديل وضع استخدامي، ترفيع، بازنشستگي، تعيين بدهي سوابق ، انتقال كسور بازنشستگي ، تهيه نامه هاي اداري و رسيدگي به درخواست پرسنل ، ارسال پايان طرح ، تهيه قرارداد 89 روزه ، كنترل حضور و غياب ، تهيه گزارشات لازم.
  • نظارت و مراقبت بر حسن انجام اموری که از طرف مقام مافوق تعیین شده است
  • انجام مطالعات لازم در مواردي از قبيل تشكيلات و روشها(وظايف و پستهاي سازماني )، آموزش،  طبقه بندي مشاغل
  • شرکت در جلسات کمیته اجرایی فرعی و انجام امور مربوط به مصوبات صورتجلسه کمیته مذکور
  • تهيه شرح وظايف پستهاي سازماني با همكاري واحدهاي ذيربط.
  • مطالعه قوانين و مقررات استخدامي و اظهار نظر در مورد نحوه اجراي قوانين و مقررات مورد عمل
  • حفظ و نگهداري نامه ها، اوراق، اسناد و مدارك و پرونده هاي محرمانه مطابق مقررات و اصول بايگاني و تهيه فهرست مربوط بر اساس روش تعيين شده، پيوست كردن پرونده ها يا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور·        
  • تحويل پرونده هاي مختومه به بايگاني راكد با اجازه مقام مافوق

استخدام و مشمولین طرح

بکارگیری مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته­های پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، روانشناسی پس از اخذ مجوز از مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه و از طریق جایگزینی نیروی خروجی مشمول قانون مذکور صورت می­پذیرد.

بازنشستگی

کلیه فرآیندهای بازنشستگی اعم از بررسی پرونده و محاسبات سنوات و بازنشستگی در واحد اموراداری انجام می­گیرد که شامل موارد ذیل می­باشد:

  1. فرآیند از کارافتادگی
  2. فرآیند بازخرید
  3. فرآیند نقل و انتقال و استرداد کسورات بازنشستگی
  4. فرآیند محاسبه خدمات غیررسمی
  5. مکاتبات مربوط به استرداد کسورات مازاد سال

 امور هیأت علمی

انجام امور مربوط به تحویل احکام، انجام امورمرخصی، انتقالات، مأموریت، تهیه فرم فعالیتها جهت صدور قرارداد تمام وقتی ( محرومیت از مطب ) ترفیع پایه و تهیه و تنظیم خلاصه پرونده و صدور گواهی اشتغال به کار، اعضاء هیأت علمی در امور اداری صورت می­پذیرد.

اموررفاهی

کلیه خدمات ذیل در راستای فراهم سازی رفاه پرسنل، در امور اداری انجام می­گیرد.

  1. انجام امور مکاتبات مربوط به بیمه تکمیلی درمان و تحویل کارت بیمه تکمیلی
  2. انجام مکاتبات لازم جهت پرداخت جوایز شاگردان ممتاز پرسنل
  3. ثبت نام متقاضیان به منظور استفاده از اماکن اقامتی در مشهد مقدس، ساری و رامسر
  4. انجام کلیه امور مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی بر اساس سهمیه­های ارسالی از دانشگاه و تشکیل پرونده
  5. اطلاع رسانی جهت کلیه امور فوق و سایر امور رفاهی

 آموزش بدو خدمت و ضمن خدمت

توسط رابط آموزشی بیمارستان فعالیتهای مربوط به آموزش کارکنان در حین خدمت و بدوخدمت پرسنل شامل بررسی و اطمینان از طی دوره­های الزامی بدو خدمت و ضمن خدمت کارکنان، اطلاع رسانی در حضور بخشنامه و دستورالعمل­های آموزشی پس از الکترونیکی شده دوره های آموزشی جمع آوری دوره­های گذرانده شده، وارد نمودن اطلاعات آموزشی پرسنل در شناسنامه آموزشی پرسنل، به روز رسانی ساعات آموزشی پرسنل در سیستم پرسنلی به منظور اعمال در احکام حقوقی و ... انجام می گیرد.

اعتباربخشی

مسئولیت مدیریت کارکنان یکی از 7 محور حاکمیت بالینی بشرح ذیل:

 مدیریت کارکنان:  

همانطور كه از نام اين محور پيداست به كاركنان به عنوان يكي از اركان اساسي سازمان توجهي ويژه نموده و در زمينه هاي طراحي خط مشی ها، روش های اجرایی به روز شده و قراردادهاي كاري، پایش عملکرد کارکنان، توسعه ي آنها و آموزش و یادگیری فعاليت مي كند. رسیدگی به شکایات کارکنان، پیشنهاداها و .. توسط امور اداری بیمارستان صورت می پذیرد.

واحد دبیرخانه و ماشين نويسي

  • ثبت کلیه نامه های وارده و صادره در سيستم اتوماسيون ، تفکیک و توزیع نامه ها و ارجاع به واحدهای مربوط
  • تایپ نامه ها و يادداشتهاي اداري و مقابله با نسخه اصلي و تصحيح آنها در صورت لزوم
  • تایپ بخشنامه ها ، گزارشها و مقالات و ....

 کتابچه توجیهی بدو ورود

فرم های اداری

فرم های طرحی 

همکاران

 

   

 

طراحی سایت
پنجشنبه 19 تير 1399.

 

آمار بازدیدکنندگان

 
آدرس : تهران ، انتهای بلوار کشاورز ، خیابان دکتر محمد قریب ، جنب بیمارستان امام خمینی(ره) ، پلاک ۶۲،مرکز طبی کودکان

تلفن : 61479-021