• تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 12:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

برگزاری ایستگاه صلواتی و پذیرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیمارستان مرکز طبی کودکان

همزمان با هفته دفاع مقدس، اعضای شورای فرهنگی و کانون بسیج بیمارستان با برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از همکاران، بیماران و همراهان آنان، فضایی معنوی و دل‌نشین را ایجاد کردند. این مراسم با هدف بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام ملک محمدی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر است و برگزاری چنین برنامه‌هایی در بیمارستان، نشان‌دهنده اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در کنار ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران است.

به همین مناسبت ایستگاه صلواتی و مراسم پذیرایی از همکاران، بیماران و همراهان آنها در بیمارستان برگزار شد. این مراسم معنوی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ملک محمدی در بیمارستان، با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برپا شد.

در این مراسم، ایستگاه صلواتی با توزیع بسته های پذیرایی از کارکنان، بیماران و خانواده‌های آنان، فضای معنوی و روح‌بخشی را در محیط بیمارستان ایجاد کرد. این برنامه به همت اعضای شورای فرهنگی و کانون بسیج بیمارستان به نشانه همبستگی و احترام به ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 279199

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *