نوبت‌دهی: 02161479
  • تاریخ انتشار : 1403/07/02 - 12:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 88
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

گزارش بازدید معاونت درمان از استانداردهای اعتباربخشی مدیریت خطر حوادث و بلایا

جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد

جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا با حضور اعضای کمیته در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد. در این جلسه، دکتر محسنی گزارشی از بازدید معاونت درمان در خصوص استانداردهای اعتباربخشی مدیریت خطر حوادث و بلایا ارائه کرد. در ادامه، مصوباتی در زمینه حفظ ایمنی و سلامت بیماران و پرسنل به تصویب رسید تا گام‌های مؤثرتری در مدیریت بحران‌ها برداشته شود.

جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا روز چهارشنبه 28 شهریورماه 1403 در سالن مهارت‌های بالینی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد. این جلسه با حضور دکتر محمدجواد محسنی، مشاور رئیس بیمارستان و دبیر کمیته، دکتر مخترع، مدیر بیمارستان و اعضای کمیته برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر محسنی گزارشی از بازدید معاونت درمان در خصوص استانداردهای اعتباربخشی مدیریت خطر، حوادث و بلایا ارائه داد. این گزارش به بررسی عملکرد بیمارستان در زمینه آمادگی برای مدیریت بحران‌ها و رعایت استانداردهای لازم پرداخت.

پس از ارائه گزارش، اعضای کمیته به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای بهبود ایمنی بیماران و کارکنان پرداختند. در نهایت، مصوباتی برای افزایش سطح ایمنی و سلامت در بیمارستان به تصویب رسید که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود زیرساخت‌های بیمارستانی و تدوین برنامه‌های جدید برای مدیریت بهتر حوادث و بلایا اشاره کرد.

این جلسه در راستای ارتقای آمادگی بیمارستان برای مقابله با حوادث احتمالی و تضمین سلامت بیماران و کادر درمانی برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,مدیریت,واحدخبری
  • کد خبر : 278842

تصاویر

جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان جلسه کمیته مدیریت خطر، حوادث و بلایا بیمارستان مرکز طبی کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید