نوبت‌دهی: 02161479
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1400/09/21 - 13:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 180
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار هیئت خادمان آستان قدس رضوی (ع) به مناسبت روز پرستار از بیماران بستری و مدافعان سلامت مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

هئیت خادمان آستان قدس رضوی(ع) برای عیادت از بیماران اورژانس بیمارستان مرکز طبی کودکان به مناسبت روز پرستار از مرکز طبی کودکان دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز پنج شنبه 18 آذر 1400 هیئت خادمان آستان قدس رضوی (ع) که حامل پرچم گنبد امام رئوف بودند به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) و تقدیر از پرستاران مرکز طبی به همراه دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان، دکتر روح الله شیرزادی رئیس بخش اورژانس، دکتر فرهود توتونچیان معاونت درمان، مریم شکوری مدیر پرستاری و جمعی از مسئولان از بیماران بستری در اورژانس عیادت کرده و برایشان آرزوی سلامتی کردند و روز پرستار را به پرستاران تبریک گفتند.
حرکت پرچم متبرک بارگاه قدس رضوی در بخش‌ اورژانس و فضاهای عمومی بیمارستان موجی از شور و شعف در بین پزشکان، پرستاران، کارکنان و مراجعین بیمارستان ایجاد کرد.
توضیح این‌که در این مراسم آرامشی وصف‌ناپذیر همه را در برگرفته بود و کل فضای بیمارستان آغشته به بوی آستان قدس رضوی شده بود؛ شکرگزار خداوند بزرگ هستیم که این توفیق بزرگ نصیب مرکز طبی کودکان شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 202181

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Theme settings