نوبت‌دهی: 02161479
  • تاریخ انتشار : 1401/03/11 - 08:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 138
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

« دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما»

گزارشی از فعالیتهای بیمارستان مرکز طبی کودکان در هفته بدون دخانیات

به منظور فرهنگ سازی و آموزش پیشگیری از مصرف دخانیات و آگاه‌سازی از ضررهای مصرف آن برای افراد جامعه و کره زمین، در مرکز طبی کودکان به مناسبت هفته بدون دخانیات اقداماتی صورت گرفت.

« دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، سه شنبه 10 خرداد 1401 در آخرین روز هفته بدون دخانیات ایستگاهی در سالن کلینیک ویژه برای مراجعین برپا شد که با توزیع ماسک و پمفلت‌های آموزشی سعی شد آسیب‌های ناشی از مصرف محصولات دخانی در چرخه تولید تا مصرف خود، و ایجاد مسمومیت کره زمین و آسیب به سلامت افراد یادآوری شود.

 به منظور ارتقاء اطلاعات و فرهنگ جامعه و در راستای ترویج شعار سازمان جهانی بهداشت با عنوان « دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما»، اقدامات واحد بهداشت محیط با همراهی سوپروایزر آموزش سلامت و اعضای شورای فرهنگی بیمارستان در هفته بدون دخانیات از 4 تا 10 خرداد به شرح ذیل می­باشد:

نصب بنر در ورودی‌ ساختمان‌ها، تهیه پوسترهای آموزشی با شعارهای روزانه هفته بدون دخانیات و توزیع در بخش‌های بیمارستان و واحدها، پخش کلیپ‌های آموزشی در کلینیک ویژه، توزیع پمفلت مضرات سیگار در کلینیک ویژه، نمایش پیام‌های روزانه هفته بدون دخانیات در مانیتورهای کارکنان.

همچنین فراخوان مسابقه نقاشی با موضوع «دخانیات تهدیدی برای محیط زیست ما» برای کودکان برگزار شد که به نقاشی‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 213348

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید