کیفیت، فرهنگی است که با همکاری معنا مییابد
دکتر شیرزادی: هدف ما رضایت بیماران و حفظ رتبه برتر در اعتباربخشی است
به مناسبت روز ملی بهبود کیفیت، اعضای هیئترئیسه بیمارستان مرکز طبی کودکان با حضور در دفتر بهبود کیفیت، ضمن تبریک این روز به مسئول و کارشناسان این واحد، بر نقش مؤثر کار گروهی و همدلی میان تمامی بخشها در ارتقای خدمات و حفظ جایگاه برتر بیمارستان تأکید کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مناسبت روز بهبود کیفیت، اعضای هیئترئیسه بیمارستان شامل دکتر روحاله شیرزادی رئیس بیمارستان، دکتر مسعود میرمعینی مشاور ریاست، دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان و سرکار خانم ماهرخ گلدوست مدیر پرستاری، یکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴ با حضور در دفتر بهبود کیفیت، این روز را به زهرا آقارحیمی، مسئول بهبود کیفیت بیمارستان، تبریک گفتند.
در این دیدار، آقارحیمی ضمن قدردانی از حمایتهای رئیس و مدیر و همکاران بیمارستان اظهار داشت: «بهبود کیفیت، موضوعی اختصاصی به یک واحد نیست، بلکه متعلق به همه همکاران و بخشهای بیمارستان است. ارتقای کیفیت خدمات تنها با همکاری، همدلی و کار گروهی تمامی واحدها محقق میشود.»
دکتر روحاله شیرزادی، رئیس بیمارستان، نیز با تبریک این روز گفت: «تمامی همکاران ما در مرکز طبی کودکان از حرفهایترین و بهترین افراد در گروههای تخصصی خود هستند. همین همکاری و همافزایی میان بخشها سبب شد بیمارستان در اعتباربخشی اخیر موفق به کسب رتبه یک برتر شود. هدف اصلی ما از این دستاورد، جلب رضایت بیماران و ارتقای مستمر کیفیت خدمات است و تلاش خواهیم کرد این جایگاه را در سالهای آینده حفظ و حتی ارتقا دهیم.»
در ادامه مسئولان و کارشناسان واحدهای مختلف نیز با حضور در دفتر بهبود کیفیت، ضمن تبریک این روز، از تلاشهای همکاران این حوزه قدردانی کردند.
ارسال نظر