• تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 10:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 72
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید هیئت ارزیابی از بخش‌ فوق‌تخصصی جراحی قلب و عروق بیمارستان مرکز طبی کودکان

در بازدید هیئت ارزشیابی از بخش فوق تخصصی جراحی قلب کودکان بیمارستان مرکز طبی کودکان اقدامات انجام شده در این بخش بررسی و در خصوص فعالیت‌های آموزشی و درمانی بحث و تبادل نظر شد.

بازدید هیئت ارزیابی از بخش‌ فوق‌تخصصی جراحی قلب و عروق بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، یکشنبه 10 تیر 1403 اعضاء هیئت ارزشیابی تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق متشکل از دکترسعید حسینی، دکتر منوچهر حکمت و فیروزه پنبه ای کارشناس دبیرخانه شورای آموزش پزشکی، از بخش‌ فوق‌تخصصی جراحی کودکان بیمارستان بازدید کردند.

در جلسه‌ای با حضور دکتر محمدرضا میرزا آقایان، رئیس بخش جراحی قلب کودکان که در سالن مهارت‌های بالینی تشکیل شد، هیئت ارزشیابی اقدامات انجام شده در بخش جراحی کودکان را بررسی و در خصوص فعالیت‌‌های آموزشی و درمانی انجام شده به گفتگو نشستند. همچنین مستندات مرتبط با عملکردHIS   نیز به نماینده شورای پزشکی تحویل داده شد.

  • گروه خبری : معاونت آموزشی
  • کد خبر : 270092

تصاویر

بازدید هیئت ارزیابی از بخش‌ فوق‌تخصصی جراحی قلب و عروق بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید هیئت ارزیابی از بخش‌ فوق‌تخصصی جراحی قلب و عروق بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید هیئت ارزیابی از بخش‌ فوق‌تخصصی جراحی قلب و عروق بیمارستان مرکز طبی کودکان