• تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 21:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برنامه‌ریزی جامع برای سی و ششمین همایش بین‌المللی بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان

برای برگزاری سی و ششمین همایش بین‌المللی بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان، دکتر رضا شروین بدو، دکتر محمودرضا اشرفی و دکتر محمدتقی مجنون به همراه تیم اجرایی از سالن‌های منتخب بازدید کردند. در این بازدید، نظرات و پیشنهادات در مورد برنامه‌های علمی و امکانات رفاهی بررسی شد تا کیفیت همایش‌ها ارتقاء یابد.

نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان

به گزارش سینا رسانه بیمارستان مرکز طبی کودکان، در راستای آماده‌سازی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری سی و ششمین همایش بین‌المللی بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان، تیم اجرایی به سرپرستی دکتر رضا شروین بدو، رئیس بیمارستان، با حضور دکتر محمودرضا اشرفی، دبیر علمی، و دکتر محمدتقی مجنون، دبیر اجرایی همایش بیماری‌های کودکان، به همراه اساتید گروه‌های مختلف، بازدیدی از سالن‌های منتخب برگزار کردند.

این بازدید به‌منظور بررسی دقیق امکانات و تسهیلات موجود برای برگزاری هرچه بهتر این همایش‌ها انجام شد. اعضای تیم اجرایی و اساتید در این جلسه به تبادل نظر درباره جزئیات برنامه‌های علمی و نحوه اجرای آن‌ها پرداختند. همچنین، نظرات و پیشنهادات ارزشمندی در خصوص بهبود امکانات رفاهی برای سخنرانان و شرکت‌کنندگان مطرح شد که می‌تواند به ارتقاء کیفیت برگزاری این رویدادها کمک کند.

این جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌منظور تضمین موفقیت هرچه بیشتر این دو همایش مهم بین‌المللی و فراهم آوردن تجربه‌ای مطلوب برای تمامی شرکت‌کنندگان و سخنرانان برگزار شده است. تلاش‌های مداوم تیم اجرایی و همکاری‌های موثر با اساتید و متخصصین، نشان‌دهنده عزم راسخ برای برگزاری همایش‌هایی با استانداردهای بالا و تاثیرگذاری جهانی است.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,رخدادهای علمی
  • کد خبر : 276090

تصاویر

نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان نشست هماهنگی سی و ششمین همایش بیماری‌های کودکان و بیست و دومین همایش پرستاری کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *