نوبت دهی
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
هشتمین جشنواره آموزشی پژوهشی مرکز طبی کودکان برگزار شد

از رتبه اول آموزش کودکان تا ورود «اخلاق» به محور جشنواره‌های علمی

هشتمین جشنواره آموزشی پژوهشی بیمارستان مرکز طبی کودکان با رویکرد ارتقای شاخص‌های علمی و پژوهشی و تداوم مسیر اخلاق‌محور در آموزش و درمان کودکان برگزار شد. رویدادی که در آن بر نقش همکاری‌های بین‌بخشی، اخلاق در پژوهش و ارتقای نوآوری تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ هشتمین جشنواره آموزشی پژوهشی بیمارستان مرکز طبی کودکان سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ با حضور اساتید، فراگیران، کارکنان و دانشجویان در این مرکز برگزار شد.

در آغاز این مراسم، دکتر روح‌اله شیرزادی رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان، با تأکید بر نقش کلیدی همدلی و همکاری میان پزشکان، پرستاران و کارکنان اداری در پیشرفت بیمارستان گفت: موفقیت هر مرکز درمانی حاصل تلاش جمعی است و بیمارستان مرکز طبی کودکان نیز هر سال با گام‌های مؤثر و نوآوری‌های تازه مسیر رشد را طی می‌کند.

او افزود: «امسال نیز علاوه بر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، بُعد اخلاق به‌عنوان یک محور تازه مورد توجه این جشنواره قرار گرفته است.»

رئیس بیمارستان با اشاره به جایگاه برجسته این مرکز در آموزش و پژوهش کشور اظهار کرد: «بیمارستان مرکز طبی کودکان رتبه نخست آموزش کودکان و رتبه دوم پژوهش در حوزه بیماری‌های کودکان را در میان بیمارستان‌های دانشگاهی کسب کرده که این مهم نتیجه تلاش مشترک همه همکاران است.»

دکتر محمودرضا اشرفی معاون پژوهشی بیمارستان، با ارائه گزارشی از عملکرد جشنواره امسال گفت: «این رویداد که به‌عنوان یکی از برنامه‌های شاخص آموزشی و پژوهشی شناخته می‌شود، امسال با حضور ۲۰ منتخب از حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، درمانی، پرستاری و گروه‌های تخصصی برگزار شد.»

او با اشاره به اهمیت تقویت انگیزه در میان پژوهشگران جوان تصریح کرد: « در هشتمین جشنواره آموزشی پژوهشی، جایزه اخلاق در پژوهش به یکی از اساتید برجسته اهدا شد و امیدواریم تداوم این جشنواره‌ها به ارتقای نوآوری، توسعه علم و بهبود جایگاه جهانی کشور کمک کند.»

همچنین، دکتر رامین کردی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن قدردانی از تلاش‌های گسترده در این مرکز گفت: «بیمارستان مرکز طبی کودکان از نظر شاخص‌های پژوهشی و آموزشی در جایگاهی ممتاز قرار دارد.»

او افزود: «ادغام مؤثر بخش‌های تحقیقاتی با فعالیت‌های آموزشی، به‌ویژه در گروه کودکان، الگوی موفقی است که باید در سایر مراکز دانشگاه نیز مورد توجه و بهره‌برداری قرار گیرد.»

تدوین گر
هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟ چرا جشنواره آموزشی پژوهشی ۱۴۰۴ مرکز طبی کودکان متفاوت بود؟

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه