• تاریخ انتشار : 1403/03/28 - 00:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 152
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری مراسم روح بخش زیارت عاشورا در مرکز طبی کودکان

به مناسبت روز عرفه و آغاز دهه‌ی امامت و ولایت، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا در نمازخانه بیمارستان برگزار شد.

به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان

روز عرفه، روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا می‌خواند و خوان کرم و لطف خود را برای آنان می گسترد. عرفه، روز نیایش و رستگاری، تجلی عبادت، به اجابت رسیدن حاجات، مغفرت و بخشش است و در یک کلام عرفه، روز تولد دوباره است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، یکشنبه 27 خرداد 1403 مصادف با 9 ذی‌الحجه، روز عرفه و آغاز دهه‌ی امامت و ولایت، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا در نمازخانه بیمارستان با حضور اعضای هیئت علمی، مسئولان، کارکنان و همراهان بیماران برگزار شد.

این مراسم قبل از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت السلام والمسلمین محمد ملک محمدی و به همت فریبا شیراوند مسئول امور فرهنگی بیمارستان اجرا و فضای معنوی و روح بخشی در نمازخانه بیمارستان حاکم شد.

حجت الاسلام ملک محمدی پس از اقامه نماز در خصوص ویژگی‌های روز عرفه و مناجات و نیایش در این روز سخن گفت.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 268592

تصاویر

به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان به مناسبت روز عرفه مرکز طبی کودکان