• تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 17:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 196
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دکتر رضا شروین بدو: اورژانس ویترین تمام نمای بیمارستان است، مسائل مربوط به اورژانس را جدی بگیرید

بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت با حضور رئیس مرکز طبی کودکان رئیسه در سالن مهارت‌های بالینی مرکز طبی کودکان برگزار شد.

بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز شنبه 23 دی 1402 بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و اعضای هیئت رئیسه در سالن مهارت‌های بالینی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.

در این جلسه دکتر بدو اورژانس را ویترین تمام نمای بیمارستان نام برد و افزود: مسائل مربوط به اورژانس را جدی گرفته و سریعا پیگیری و اصلاح کنید.

وی درخصوص شرح وظایف سوپروایزران اورژانس تاکید کرد استفاده از نیروهای توانمند به تصمیم گیری های سریع و به موقع در اورژانس و نیز نظم بخش کمک می کند.

در این جلسه در خصوص مسائل مالی بیماران اتباع افغانی, تهیه لیست تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش‌ها با تشکیل کمیته خرید تجهیزات پزشکی بحث و تبادل نظر شد.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 256586

تصاویر

بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیست و هفتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت