• تاریخ انتشار : 1402/10/12 - 16:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر رضا شروین بدو: دستیابی به جلب رضایت ارباب رجوع در حد توان، تلاش کلیه اعضای تیم اورژانس را می طلبد

هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات برای دستیابی حداکثری رضایت مراجعین اورژانس با حضور رئیس بیمارستان و سایر اعضاء برگزار شد.

هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، هشتمین جلسه کمیته ارتقای خدمات اورژانس بیمارستان مرکز طبی کودکان تهران یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، اعضای هیئت رئیسه و اعضای کمیته در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد.

پس از بررسی مصوبات جلسه گذشته دکتر بدو با توجه به جایگاه علمی بیمارستان در کشور و اعتماد مراجعین در خصوص توجه ویژه به اورژانس سرپایی که خط اول درمان بیمارستان است تأکید کرد.

وی ادامه داد: از نظر مراجعین، بخش سرپایی، اورژانس تلقی می شود و ذهنیت مراجعین در چارچوب خدمات این واحد تشکیل شده. بنابراین دستیابی به این مهم و جلب رضایت ارباب رجوع در حد توان تلاش کلیه اعضای تیم اورژانس را می طلبد. همچنین باید نقش استاد کشیک و سوپروایزر اورژانس خصوصاً در شیفت‌های عصر و شب بیش از پیش پررنگ شده و کلیه همکاران بخش اورژانس فرایندهای جاری را با نظارت و هماهنگی با ایشان پیش ببرند.

رئیس بیمارستان در ارتباط با ماندگاری بیماران اعزامی از سایر واحدها که تخت ویژه نیز برای آنها رزرو شده افزود: حداکثر ظرف مدت ۱۵ دقیقه این بیماران ضمن ویزیت و ماندگاری اولیه در اورژانس پس از تشکیل پرونده به همراه تیم اعزامی به صورت ایمن به واحد مقصد منتقل و فرایندها را به گونه ای پیش ببرند که به بیمار کوچکترین آسیبی وارد نشود.

در ادامه برای جلوگیری از ماندگاری بالای بیماران اینتوبه نیز تعیین معیارهای ورود و خروج به بخش های ویژه لازم دانسته شد تا  از بستری طولانی بیماران در ICU  و اورژانس جلوگیری شود‌.

در پایان برای کاهش تنش ها و درگیری های کلامی و فیزیکی در اورژانس بر دعوت همکاران به آرامش و برخورد حرفه ای با همراهان تاکید شد تا در حد امکان از حضور نیروی انتظامی بر بالین بیمار جلوگیری شود.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 255575

تصاویر

هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات هشتمین جلسه کمیته ارتقاء خدمات