• تاریخ انتشار : 1402/03/17 - 08:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 219
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام قدردانی رئیس مرکز طبی کودکان از زحمات همکاران برای انجام اولین پیوند مستقل کبد کودکان

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان با صدور پیامی از زحمات صادقانه و انجام مسئولیت اجتماعی همکاران در تمامی گروه‌های درمان و پشتیبانی برای انجام اولین پیوند مستقل کبد کودکان همزمان با پیوند موفق کلیه و سلول‌های بنیادی در بیمارستان قدردانی کرد.

پیام قدردانی رئیس مرکز طبی کودکان از زحمات همکاران برای انجام اولین پیوند مستقل کبد کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، متن پیام قدردانی به شرح ذیل است:


با سلام و احترام

در روزهای اخیر اولین پیوند مستقل کبد کودکان که تا کنون با همراهی تیم بیمارستان امام خمینی (ره) انجام می شد در مرکز طبی کودکان انجام شد و کلیه مراحل جراحی دهنده و گیرنده توسط تیم ما انجام شد. در همین ایام همزمان پیوند موفق کلیه و سلول‌های بنیادی را هم در این مرکز داشتیم.

ضمن تبریک به خانواده بزرگ مرکز طبی کودکان‌ به علت این موفقیت بی نظیر و تحسین برانگیز، لازم می‌دانم از زحمات همکاران گرامی گروه های پزشکی مخصوصا جناب دکتر فخار، جناب دکتر تاسا، جناب دکتر علی مددی، جناب دکتر تقی زاده و اساتید گروه بیهوشی، اساتید بخش مراقبت های ویژه کودکان، گوارش، آزمایشگاه و پاتولوژی، رادیولوژی و ...، داروخانه، جناب دکتر رهنما و گروه پشتیبانی، سرکار خانم گلدوست و گروه پرستاری و اتاق عمل، معاون محترم درمان مرکز جناب دکتر مجنون، جناب دکتر محسنی، جناب دکتر توتونچیان و سایر همکاران بابت زحمات صادقانه و انجام مسئولیت اجتماعی در قطب جامع علمی طب کودکان کشور تشکر و قدردانی نمایم.

امیدوارم خداوند بزرگ و مهربان پاداش تلاش‌های عزیزان شاغل در مرکز طبی کودکان که همواره اعتلای علم و سلامتی کودکان را هدف اصلی خود می دانند با سلامتی، نکونامی، عاقبت خوش و شادکامی عنایت فرماید.

ارادتمند همه شما عزیزان
دکتر رضا شروین بدو
 
خرداد 1402 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 236007

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *