• تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 08:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان

به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی، بین کودکان بستری در بخش دیالیز و بخش کلیه بیمارستان مرکز طبی کودکان برای همدلی با این کودکان و خانواده آنان و کاستن از درد و رنج آنان، هدایایی توزیع شد.

23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، 23 آبان ماه آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی است، کودکان بیماری که در گوشه گوشه دنیا با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند، افزایش آگاهی خانواده‌ها، تشویق رفتارهای پیشگیرانه از ابتلا و آشنایی با علائم بیماری کلیوی از جمله اهداف این هفته است.

به همین مناسبت دوشنبه ۲۹ آبان 1402 به همت بهاره اکبرزاده سوپروایزر آموزش سلامت بین کودکان بستری در بخش دیالیز و بخش کلیه بیمارستان مرکز طبی کودکان و به منظور  همدلی با این کودکان و خانواده آنان هدایایی با همکاری واحد فرهنگی و مددکاری توزیع شد.

همچنین با توزیع بسته های حاوی مداد رنگی و دفتر نقاشی از آنان خواسته شد تا در مسابقه نقاشی شرکت کنند و به برندگان نیز جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 251986

تصاویر

23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان 23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان 23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان 23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان 23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان 23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان 23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان 23 آبان آغاز روزشمار هفته حمایت از بیماران کلیوی در مرکز طبی کودکان