• تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 18:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان

به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش کارکنان با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران کلاس ایمنی و اطفاء حریق به صورت تئوری و عملی در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.

آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، پنجشنبه 7 تیر ماه 1403 کلاس آموزشی ایمنی و اطفاء حریق در سالن دکتر قریب و محوطه بیمارستان مرکز طبی کودکان بصورت تئوری و عملی تدریس شد.

این کلاس به همت مهندس فاطمه تنها مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تشریح اهمیت آمادگی، تجهیزات مناسب برای اطفاء حریق، یادآوری انواع حریق و کپسول ها با توجه به نوع ماده قابل اشتعال و همچنین نحوه مقابله با انواع حریق آغاز شد و در ادامه به صورت عملی با اجرای تمرین اطفائ حریق توسط کارکنان شرکت کننده در محوطه بیمارستان با کپسول های مناسب انجام شد.

این آموزش می تواند به جلوگیری از صدمات یا حتی مرگ و میر در محل کار کمک کند. هنگامی که کارکنان از استراتژی های کنترل آتش آگاه باشند، می توانند هرگونه آتش سوزی کوچکی را که ممکن است رخ دهد کنترل کرده و از هرگونه تلفات جلوگیری کنند.

شرکت در آموزش ایمنی و آتش نشانی، مهارت هایی مانند تشخیص خطرات، توانایی تکمیل ارزیابی خطر آتش‌سوزی، اقدام در پیشگیری از آتش سوزی و در نهایت درک نحوه واکنش در مواقع اضطراری را برای کارکنان فراهم می کند. همه این موارد مهارت‌هایی ضروری هستند و به افراد این پتانسیل را می دهند که خطرات آتش سوزی را در محل کار کاملاً از بین ببرند.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,مدیریت
  • کد خبر : 270044

تصاویر

آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان آموزش ایمنی و اطفاء حریق به کارکنان بیمارستان مرکز طبی کودکان