• تاریخ انتشار : 1401/07/12 - 14:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 132
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آیین تجلیل و اهدای لوح دوستدار کودک به بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

لوح بیمارستان دوستدار کودک پس از پایش و ارزیابی کارشناسان شیر مادر معاونت بهداشتی دانشگاه‌ و تائید اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مرکز طبی کودکان اهدا شد.

آیین تجلیل و اهدای لوح دوستدار کودک به بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، هرساله لوح دوستدار کودک به تعدادی از بیمارستان‌ها که اقدام‌های ۱۰ گانه دستورالعمل بیمارستان‌های دوستدار کودک درباره حفظ، حمایت و ترویج تغذیه با شیر مادر را داشته‌اند و متقاضی دریافت لوح هستند، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ پس از پایش و ارزیابی کارشناسان شیر مادر معاونت بهداشتی دانشگاه‌ و تائید اداره سلامت کودکان وزارت بهداشت اهدا می‌شود.

امسال بیمارستان مرکز طبی کودکان متقاضی دریافت لوح بود که پس از ارزیابی تیم کارشناسی و با تلاش مجدانه موفق به دریافت لوح دوستدار کودک شد.

در این جلسه دکتر محمد گنجعلی‌خان مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان ها و مژگان اکبری مسئول گروه مادر، نوزاد و مامایی از  معاونت و دکتر رضاشروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر راضیه سنگسری رئیس بخش نوزادان، مریم شکوری مدیر پرستاری و همکاران بخش نوزادان و مراقبت‌های ویژه نوزادان(NICU) حضور داشتند.

دکتر گنجعلی‌خان با بیان اینکه مرکز طبی کودکان زحمات زیادی برای دریافت لوح کشیده است افزود: این تنها یک لوح نیست، تلاش‌ و پیگیری‌های بیمارستان طی بازدیدهای مستمر از سوی وزارتخانه دیده شده و ما قدردان زحمات شما هستیم.
وی ادامه داد: خدماتی که در مرکز طبی کودکان ارائه می‌شود باتوجه به پذیرش بیماران از سراسر کشور نمونه است و همکاران در اینجا با آغوش باز بیماران را درمان می‌کنند. باتوجه به نیاز گسترش ارائه خدمات نوزادان در دانشگاه علوم پزشکی تهران، امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم نگاهی به این موضوع داشته باشیم و از نظرات و پیشنهادات شما بهره ببریم.

دکتر بدو ضمن تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بزرگان معاونت درمان دانشگاه، تیم وزارتخانه و همکاران مرکز طبی کودکان اظهار داشت: کسب لوح دوستدار کودک برای هر بیمارستانی که با کودک در ارتباط است باعث افتخار است و کسب این لوح همانطور که گفته شد به لحاظ استانداردهای خاص کار دشواری است.
رئیس مرکز طبی کودکان ادامه داد: همکاران من در این مدت شبانه‌روز تلاش کردند و در حقیقت ما پس از بیست و چند سال موفق به دریافت لوح شدیم. دریافت این لوح یک وظیفه برای مرکز طبی کودکان بود که امیدوارم بتوانیم پاسدار خوبی از این لوح باشیم.
وی همچنین ادامه داد: به عنوان مسئول مرکز احساس می‌کنم بیش از دریافت لوح باید بتوانیم در عمل بیمارستان دوستدار کودک باشیم و این کار را برای ما سنگین‌تر می‌کند و اگر فقط در حد شعار و لوح باشد به هدف اصلی نخواهیم رسید. ما باید بتوانیم در کنار درمان بیمار، بعنوان بیمارستان دوستدار کودک ارتباط بین مادر و کودک را حفظ و ارتقاء دهیم.

دکتر سنگسری ضمن قدردانی از همکاران بخش و حمایت‌های رئیس و مدیر بیمارستان افزود: باتلاش همکاران توانستیم نوزاد بیماری که با شیشه شیر تغذیه میشد پس از مشاوره و آموزش‌های لازم به مادر بیمار به نتیجه مطلوب برسیم.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 218602

تصاویر

آیین تجلیل و اهدای لوح دوستدار کودک به بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان آیین تجلیل و اهدای لوح دوستدار کودک به بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان آیین تجلیل و اهدای لوح دوستدار کودک به بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان آیین تجلیل و اهدای لوح دوستدار کودک به بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *