• تاریخ انتشار : 1402/01/02 - 09:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 173
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارجاع الکترونیک بیماران از سطح یک به کلینیک های فوق تخصصی مرکز طبی کودکان

نوبت‌های ارجاعی در پنل تقویم کاری بیست و یک کلینیک ویژه فوق تخصصی بیمارستان مرکز طبی کودکان در سامانه نوبت دهی پذیرش 24 از تاریخ یکم بهمن 1401 تخصیص داده شده است.

ارجاع الکترونیک بیماران از سطح یک به کلینیک های فوق تخصصی مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، آتوسا اعظم‌اخلاقی مدیر درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی مرکز طبی کودکان در خصوص اجرای طرح ملی سلامت و در راستای اختصاص سهم مشخصی از نوبتهای درمانگاهی به بیماران ارجاعی از طرف پزشک خانواده و اجرای برنامه ارجاع الکترونیک از سطح یک به کلینیک های فوق تخصصی مرکز طبی کودکان، اینگونه بیان کرد:

نوبت‌های ارجاعی در پنل تقویم کاری بیست و یک کلینیک ویژه فوق تخصصی بیمارستان شامل آسم و آلرژی، گوارش، کلیه، عفونی، روماتولوژی، غدد، قلب، اعصاب، جراحی کودکان، ریه، خون، جراحی اعصاب، ارتوپدی، پوست، طب فیزیکی، روانپزشکی، رشد و تکامل، پیوند مغز استخوان، مراقبت‌های ویژه، گوش و حلق و بینی، بیهوشی، به صورت هفتگی و در دو شیفت صبح و عصر در سامانه نوبت دهی پذیرش 24 از تاریخ  یکم بهمن 1401 تخصیص داده شده است.

این طرح با آماده‌سازی زیرساخت مورد نیاز IT، تعریف و ایجاد نوبت‌های نظام تارجاع در سیستم نوبت‌دهی توسط راهبر مرکز با حمایت و پیگیری دکتر بدو رئیس و دکتر رهنما مدیر بیمارستان به مرحله اجرا رسید. در نتیجه مکاتبات و جلسات مکرر با معاونت درمان دانشگاه، امکان اتصال به سامانه سیب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوبت‌های ارجاعی قابل دریافت است.

با اجرای این طرح مواردی تسریع خواهد شد که بیماران از سطح یک به سطح دو و سه ارجاع داشته باشند و الزاما برای درمانگاههای فوق تخصصی امکان دریافت نوبت فراهم شده است.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 232032

تصاویر

ارجاع الکترونیک بیماران از سطح یک به کلینیک های فوق تخصصی مرکز طبی کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *