• تاریخ انتشار : 1400/03/27 - 10:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 199
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح بخش مراقبت های ویژه کودکان PICU مرکز طبی کودکان با حضور معاون درمان دانشگاه

بخش مراقبت های ویژه کودکان مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور با حضور دکتر فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، مراسم افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه بخش کودکان قطب علمی طب کودکان کشور، روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ با حضور دکتر فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه، دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از همکاران در همین بخش برگزار شد.
در این مراسم پس از افتتاح بخش توسط دکتر علامه، دکتر بدو گزارشی از ضرورت بازسازی این بخش و روند ساخت و بهسازی آن ارائه کرد و گفت: مرکز طبی کودکان به عنوان بیمارستان مرجع کودکان کشور به کودکان بیمار از سراسر کشور خدمت رسانی می‌کند و بسیاری از مراجعین به این بیمارستان بیماران پیچیده و صعب العلاج هستند که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند؛ بخش‌های مراقبت ویژه این بیمارستان با خدمت رسانی منحصر به فرد به کودکان سهم عظیمی در درمان بیماران و کاهش مورتالیته آنها داشته است.
وی تصریح کرد: به لطف خداوند و با حمایت‌های دانشگاه بخش PICU مرکز طبی کودکان در مدت زمان کم بازسازی و آماده خدمت رسانی به کودکان بیمار شد.
دکتر علامه گفت: فعالیت و خدمت رسانی در بیمارستان کودکان که همواره با مشاهده رنج کودکان ناتوان همراه است بسیار سخت است و نیاز به روحیه‌ایبلند دارد، همه همکاران در مرکز طبی کودکان در همه رده‌های شغلی با هدف خدمت به کودکان و بهبودی آنها، صادقانه فعالیت می‌کنند. وی ادامه داد: من دست تک تک همکاران را که با دغدغه بهبود کودکان، قدم‌های بزرگی در این راه بی‌می‌دارند را می‌فشارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. وی در پایان ضمن ابراز خوشنودی از بازسازی این بخش برای همه کودکان آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم که بیماران از این بخش با سلامت کامل ترخیص شوند.
در پایان از بخش و تجهیزات آن بازدید به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 185673

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *