• تاریخ انتشار : 1402/04/18 - 08:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 618
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تامزبست 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران

افزایش طول عمر بیماران CF از افتخارات نظام سلامت کشـور است

تامزبست با هدف معرفی تجارب موفق در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران تولید می‌شود. این برنامه به منظور تقویت حس همبستگی و به کارگیری این تجارب، در موقعیت های مشابه، در روابط عمومی دانشگاه منتشر می شود. این برنامه تامزبست به معرفی و اقدامات انجام شده در مرکز طبی کودکان برای بیماری CF پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهارن بیمارستان مرکز طبی کودکان، تامزبست TUMS BEST با هدف معرفی تجارب موفق در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران تولید می شود. این برنامه به منظور تقویت حس همبستگی و به کارگیری این تجارب، در موقعیت های مشابه، در روابط عمومی دانشگاه منتشر می شود. این برنامه تامزبست به معرفی و اقدامات انجام شده در مرکز طبی کودکان برای بیماری CF شایع ترین بیماری ارثی مغلوب جهان پرداخته است.

دکتر محمدرضا مدرسی، رئیس و مدیر عامل بنیاد بیماری CF ایران، از نتایج موفق یک کار گروهی متخصصان مرکز طبی کودکان در رشته‌های مختلف می گوید و افزایش طول عمر بیماران CF در مدت زمان کم را از افتخارات نظام سلامت کشور می داند و از افتتاح اولین کلینیک CF چندتیمی بزرگسالان دانشگاه علوم پزشکی تهران در کلینیک یلدا خبر داد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 237843

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *