• تاریخ انتشار : 1402/12/24 - 07:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 177
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اهدای حق تاٌلیف ویرایش دوم کتاب اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

27 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان در اقدامی خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان و آستانه سال نو حق تاٌلیف ویرایش دوم کتاب اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان را به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

اهدای حق تاٌلیف ویرایش دوم کتاب اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، کتاب اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان در سال 1401 برای ارتقاء دانش علمی و بالینی پزشکان عمومی، دستیاران کودکان و متخصصان کودکان توسط اعضای هیئت علمی بیمارستان مرکز طبی کودکان و گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران تاٌلیف و منتشر شد.

این کتاب به علت جامع و کاربردی بودن مباحث، دارا بودن رویکردهای تشخیصی و درمانی، متن رسا و شیوا به سرعت مورد استقبال پزشکان فعال در حوزه کودکان به خصوص دستیاران و متخصصان کودکان قرار گرفت. در تابستان 1402 ویرایش دوم این کتاب ارزشمند با بروزرسانی مطالب، افزودن برخی سرفصل ها و تفکیک منابع انتشار و در اختیار پزشکان قرار گرفت.

موٌلفان این کتاب که از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند باتوجه به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در یک اقدام خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان و آستانه سال نو  حق تاٌلیف حاصل از انتشار ویرایش دوم را برای کمک به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 262035