• تاریخ انتشار : 1403/03/10 - 14:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید تیم بازدیدکننده اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان مرکز طبی کودکان

تیم بازدیدکننده اداره بازرسی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تهران با محوریت تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی از بخش ها و واحدهای بیمارستان بازدید کردند.

بازدید تیم بازدیدکننده اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، مهندس ناصر ندیری، رئیس و محمدرضا ابراهیمی کارشناس اداره بازرسی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارشنبه ۹ خرداد با محوریت تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی از بخش ها و واحدهای بیمارستان بازدید کردند.

در جلسه ای که در ابتدای این بازدید برگزار شد دکتر هادی مخترع، مدیر بیمارستان ضمن معرفی این مرکز اقدامات و فعالیتهای انجام شده در راستای صیانت از حقوق شهروندی و برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ در این حوزه را مطرح کرد. ندیری نیز با اشاره به فرایند صیانت از حقوق شهروندی در سال های گذشته گفت: براساس چک لیستی که وزارت کشور در اختیار ما قرار داده، نتایج و مستندات بیمارستان ها بررسی می شود.

در ادامه گزارشی از نحوه رعایت شاخص‌های صیانت از حقوق شهروندی در بیمارستان مرکز طبی کودکان توسط زهرا آقارحیمی مسئول واحد بهبود کیفیت ارائه شد سپس تیم ارزیابی دفتر بازرسی دانشگاه با حضور در واحدهای مختلف و مصاحبه با بیماران و کارکنان نحوه اجرای این شاخص ها را بررسی کردند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 267339

تصاویر

بازدید تیم بازدیدکننده اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید تیم بازدیدکننده اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید تیم بازدیدکننده اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید تیم بازدیدکننده اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان مرکز طبی کودکان