• تاریخ انتشار : 1403/04/06 - 12:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رئیس بیمارستان آریا اپولو افغانستان و هیئت همراه از بیمارستان مرکز طبی کودکان

به منظور امکان‌سنجی همکاری دو مرکز پیرامون استفاده از تجارب آموزشی و درمانی نشستی با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس، دکتر محمدتقی مجنون معاون درمان و دکتر مسعود موحدی معاون آموزشی بیمارستان مرکز طبی کودکان با رئیس بیمارستان آریا اپولو افغانستان و هیئت همراه در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوشنبه چهارم تیر 1403 دکتر فقیری متخصص کودکان و رئیس بیمارستان آریا اپولو افغانستان به همراه دکتر قاضی‌زاده متخصص کودکان از بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید کردند و از نزدیک در جریان پذیرش، درمان بیماران و آموزش فراگیران در این مرکز قرار گرفتند.

در این بازدید به منظور امکان‌سنجی همکاری دو مرکز پیرامون استفاده از تجارب آموزشی و درمانی نشستی با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر محمدتقی مجنون معاون درمان و دکتر مسعود موحدی معاون آموزشی در دفتر ریاست برگزار شد.

دکتر بدو، مرکز طبی کودکان را بیمارستان مهم و مرجع در طب کودکان نام برد و افزود: بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت تجربیات موفقی را کسب کرده و بیمارانی از کشورهای مختلف که نیاز به خدمات پزشکی سطح بالا و ویژه‌ای دارند به این بیمارستان مراجعه می‌کنند. همچنین در حوزه آموزش بین‌الملل فراگیرانی در مقاطع مختلف در واحد بین‌الملل این مرکز فارغ التحصیل شده و یا در حال آموزش هستند.

دکتر فقیری دلیل انتخاب این مرکز را سطح بالای علمی، خدمات درمانی با کیفیت، وجود مرز زمینی و امکان تردد ارزان دانشجویان و فارسی زبان بودن دانشجویان برای توسعه و ارتقاء ارتباطات بین المللی به عنوان مسیری برای رشد، حفظ و ارتقای فرهنگ سلامت بیان کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,معاونت درمان
  • کد خبر : 269728