• تاریخ انتشار : 1402/06/18 - 15:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 232
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از آزمونهای بورد تخصصی و فوق تخصصی سال 1402 در مرکز طبی کودکان

آزمونهای شفاهی و کتبی هفتادمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق‌تخصصی سال 1402 در مرکز طبی کودکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، آزمونهای شفاهی و کتبی هفتادمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق‌تخصصی در مرکز طبی کودکان در حال برگزاری است.

دکتر باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه 19 شهریور 1402 از مرکز آزمون بازدید کرد و از داوطلبین در خصوص نحوه برگزاری آزمون جویا شد. دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان ضمن همراهی معاون آموزشی وزارت بهداشت در مدت بازدید، در مورد فراهم کردن فضای اختصاصی به صورت متمرکز برای برگزاری آزمون‌های آسکی در مرکز گفتگو کرد و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه داد.

پس از ارزیابی برون بخشی آزمون‌های کتبی که توسط دانشگاه و تحت نظر وزارت بهداشت گرفته شد، آزمون آسکی و صلاحیت بالینی دستیاران سال سوم دانشگاه علوم پزشکی تهران روز جمعه 17 شهریور ماه با برگزاری آزمون در رشته‌ مغز و اعصاب کودکان با اجرای 6 ایستگاه آغاز شد و به مدت 3 روز در رشته‌های آلرژی و ایمونولوژی بالینی، روماتولوژی کودکان و گوارش کودکان ادامه خواهد یافت.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 245861

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *