• تاریخ انتشار : 1400/03/29 - 11:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 219
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون درمان دانشگاه از پروژه های در دست بهره برداری مرکز طبی کودکان

دکتر فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه از پروژه های در دست بهره برداری مرکز طبی کودکان - قطب علمی طب کودکان کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دکتر فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ با همراهی دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و اعضای هیئت رئیسه از پروژه‌های در دست بهره برداری مرکز طبی کودکان بازدید کرد.
در این جلسه از بخش‌های پزشکی هسته ای، کلینیک ویژه فوق تخصصی کودکان و توسعه بخش اورژانس بازدید شد.
دکتر بدو ضمن اشاره به مرجعیت مرکز طبی کودکان و لزوم توسعه خدمت رسانی بی‌نقص به کودکان بیمار اظهار کرد: مرکز طبی کودکان قطب علمی طب کودکان کشور است و همواره در تلاش برای توسعه خدمت رسانی به کودکانی است که از سراسر کشور برای مداوا به این مرکز مراجعه می‌کنند و به لطف خداوند تاکنون اقدامات بسیار بزرگی برای این مرکز درمانی با حمایت مسئولین و خیرین نیکوکار صورت گرفته است.
وی افزود: راه اندازی اولین آزمایشگاه کرونای کودکان، تجهیز مرکز تصویربرداری به دستگاه MRI ویژه کودکان از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.
مرکز پزشکی هسته‌ایکودکان و کلینیک ویژه فوق تخصصی کودکان نیز مراحل پایانی ساخت خود را طی کرده است و به زودی پس از تهیه تجهیزات پزشکی و اداری لازم بهره برداری خواهد شد.
همچنین بخش اورژانس بیمارستان با توجه به تعداد بالای مراجعان به بیمارستان مرجع کودکان کشور مورد بازسازی و توسعه قرار گرفت و در هفته‌های آتی تجهیز و آماده پذیرش بیمار در فضایی شایسته کودکان و مراجعان محترم خواهد شد.
دکتر فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از توسعه خدمات درمانی به کودکان، این اقدامات عمرانی مرکز طبی کودکان و تلاش مسئولان برای خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن به کودکان را قابل قدردانی دانست.
در پایان در خصوص تجهیز این بخش با دکتر علامه بحث و تبادل نظر شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 187445
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *