• تاریخ انتشار : 1402/01/03 - 07:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 209
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در ادامه بازدیدهای نوروزی

بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان

از اولین روز تعطیلات نوروز، آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان به مراجعین خدمات خود را ارائه می‌دهد.

بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، چهارشنبه دوم فروردین 1402 دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان در ادامه روند بازدیدهای نوروزی خود از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید دکتر رهنما ضمن عرض خدا قوت و تبریک عید نوروز به کارکنان، با کارشناسان مرکز گفتگو و از نزدیک روند خدمات رسانی به مردم در اولین روزهای نوروز را بررسی کرد و با حضور در قسمتهای مختلف آزمایشگاه بیمارستان سال نو را به همکاران تبریک گفت.

با همکاری کارکنان مجرب و متخصص و همچنین در  اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، آزمایشگاه در ایام تعطیلات نوروز تمامی خدمات خود را طبق ادوار گذشته به خوبی به مراجعین ارائه می‌دهد. همچنین در این ایام  فیزیوتراپی مرکز فعال بوده و مجدانه خدمات تخصصی خود را انجام می دهد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 232051

تصاویر

بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان بازدید نوروزی از آزمایشگاه و فیزیوتراپی مرکز طبی کودکان، قطب علمی جامع طب کوکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *