• تاریخ انتشار : 1401/01/11 - 23:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نوروزی عضو هیئت‌رئیسه دانشگاه از بیمارستان‌ مرکز طبی کودکان

عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید کرد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان مرکز طبی کودکان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان، 11 فروردین 1401 دکتر جلال غفارزاده، رئیس مجموعه داروخانه‌های دانشکده داروسازی و داروخانه‌های بیمارستانی دانشگاه و دکتر فرزادنژاد معاون اجرایی داروخانه‌های بیمارستانی، دکتر یزدی مدیر انبار مرکزی داروخانه‌های بیمارستان امام خمینی از داروخانه و بخش‌های مختلف بیمارستان‌ مرکز طبی کودکان بازدید کردند. دکتر بدو رئیس بیمارستان، مشاوران رئیس بیمارستان و سوپروایزر دفتر پرستاری، تیم بازدیدکننده را همراهی کردند و از بخش‌های اورژانس بستری و سرپایی، بخش ویژهEICU، کلینیک‌های ویژه، داروخانه و انبار داروخانه بازدید شد.

دکتر بدو با اشاره به فعال بودن کلینیک ویژه در تعطیلات نوروز و پذیرش بیماران در درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی اظهار داشت روزانه بیش از 35 نفر از اعضای هیئت علمی در بیمارستان حضور دارند که ویزیت و مشاوره بیماران بستری توسط اساتید انجام می‌شود.
همچنین دکتر بدو  با حضور در داروخانه و تشکر از زحمات داروسازان و همکاران داروخانه و تأکید بر نقش اساسی آنها در اداره بیمارستان و درمان کودکان تقدیر کرد.

سپس نشست صمیمانه‌ای در دفتر ریاست صورت گرفت و دکتر بدو از تعاملات بیمارستان با مجموعه داروخانه‌های سیزده آبان سخن گفت و توضیحاتی در مورد پروژه در دست اجرای توسعه داروخانه بیان کرد.

در پایان این بازدید دکتر جلال غفارزاده گفت: عرض تبریک سال نو و خسته نباشید به همکاران عزیز در مرکز آموزشی و درمانی مرکز طبی کودکان را دارم. تعامل و رضایتمندی خیلی خوب مجموعه خدمات درمانی با نظام دارویی کاملا مشهود است و رئیس بیمارستان شخصیتی علمی و اجرایی بسیار قوی و پیگیری هستند و تعامل زیادی با نظام دارویی دارند که امیدواریم امسال بتوانیم با بیشتر شدن این تعاملات به نفع بیماران اتفاق‌های خوبی بیافتد.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 210305

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *