• تاریخ انتشار : 1400/08/17 - 14:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 342
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جشن روز رادیولوژی در مرکز طبی کودکان

جشن روز جهانی رادیولوژی با حضور اعضای هیئت رئیسه در سالن امید مرکز طبی کودکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت روز جهانی رادیولوژی دوشنبه 17 آبان 1400 مراسم جشنی به منظور گرامیداشت این روز و همچنین قدردانی از زحمات همکاران بخش تصویربرداری جامع کودکان مرکز طبی کودکان در سالن امید بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر مهرزاد مهدیزاده رئیس بخش تصویربرداری، روز رادیولوژی را به همه پرتوکاران کشور به ویژه همکاران مرکز طبی کودکان تبریک گفت و اظهار کرد: همکاران بخش رادیولوژی با خلوص نیت در مدت همه گیری کرونا فعالیت کردند و بیش از هفتاد درصد آنها به این بیماری مبتلا و بعضا بستری شدند؛ پرتوکاران نفر اول ورود بیماران در صف مواجهه با بیماران کرونا هستند و تلاش آنها در این راستا قابل قدردانی است.
دکتر مهدیزاده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بخش رادیولوژی از تلاش و زحمات دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و همچنین نیکوکاران در تجهیز بخش تشکر کرد و افزود: رادیولوژی اطفال از بسیاری جهات با رادیولوژی بزرگسالان متفاوت است و پیچ وخم های بسیار دارد؛ از همه همکارانی که برای خدمت رسانی صادقانه به کودکان بیمار تلاش می کنند سپاسگزاری می کنم و امیدوارم روزهای درگیری کرونا هر چه زودتر به پایان رسد.
در ادامه نوروز عبدی سوپروایزر بخش رادیولوژی نیز ضمن تبریک روز جهانی رادیولوژی، از تلاش همکاران این بخش رادیولوژی در راستای راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان تحت مدیریت بخش تصویربرداری جامع کودکان تشکر کرد و گزارشی از ارائه خدمات فوق تخصصی با کیفیت های جهانی در این بخش ارائه کرد.
سپس دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان نیز روز رادیولوژی را فرصتی برای قدردانی و تشکر از زحمات همکاران بخش رادیولوژی دانست و گفت: زحمات همکاران بخش رادیولوژی در توسعه و تحقق اهداف بیمارستان برای خدمت رسانی به کودکان بیمار در سال های اخیر به خصوص با توجه به راه اندازی بخش ام آر ای با کمک استاد دکتر معراجی و بخش سی تی اسکن جدید و پزشکی هسته ای قابل توجه و شایسته قدردانی است. وی در ادامه ضمن تبریک روز رادیولوژی، سلامتی و توفیق همه همکاران این بخش را از خداوند متعال خواستار شد.
در ادامه از دکتر ندا پاک به علت ارتقای مرتبه علمی، نرگس حسن زاده کارشناس رادیولوژی قهرمان شنای مسابقات دانشگاه و همچنین رضا نظری مقدم همکار بازنشسته این بخش با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
این مراسم با گفتگوی صمیمانه و عکس یادگاری به پایان رسید.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 199954

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *