• تاریخ انتشار : 1402/10/07 - 12:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 100
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت در بیمارستان مرکز طبی کودکان

در راستای اجرای برنامه "پویش ملی سلامت، و غربالگری دیابت و فشارخون بالا به همت سوپروایزر آموزش سلامت جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت از طریق کاهش میزان قند و چربی خون در مرکز طبی کودکان برگزار شد.

برگزاری جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت در بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در خصوص عزم ملی و مشارکت های همه جانبه در زمینه اجرای برنامه "پویش ملی سلامت، و غربالگری دیابت و فشارخون بالا" چهارشنبه 6 دی 1402 به همت بهاره اکبرزاده سوپروایزر آموزش سلامت جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت از طریق کاهش میزان قند و چربی خون توسط دکتر مریم محمودی با حضور شرکت کنندگان از گروه پرستاری به صورت حضوری و مجازی در سالن زنجیره امید بیمارستان برگزار شد.

در رژیم کتوژنیک، میزان مصرف کربوهیدرات معمولاً حدود ۲۰ تا ۵۰ گرم کربوهیدرات در روز کم می‌شود. این مقدار کربوهیدرات به طور چشمگیری پایین‌تر از مصرف معمول روزانه در جامعه است. این محدودیت باعث کاهش میزان قند خون می‌شود، چرا که کمبود کربوهیدرات باعث کاهش تولید گلوکز می‌شود. به همین منظور در راستای ارتقای آگاهی در زمینه پیشگیری و درمان دیابت نکات مرتبط با رژیم کتوژنیک به صورت کامل در این جلسه ارائه شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 255227

تصاویر

برگزاری جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزاری جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزاری جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزاری جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزاری جلسه آموزشی اهمیت و نقش رژیم کتوژنیک در درمان دیابت در بیمارستان مرکز طبی کودکان