• تاریخ انتشار : 1400/12/01 - 10:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 173
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان و مرکز طبی کودکان2 (حکیم)

جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان و مرکز طبی کودکان2(حکیم) در سالن دکتر قریب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، این جلسه روز شنبه 30 بهمن 1400 با حضور دکتر بدو رئیس بیمارستان و اعضا کمیته در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر بدو توضیحاتی درخصوص نحوه مدیریت کووید19 در مرکز و آخرین آمار بستری در بخش‌های کوید و مراقبت‌های ویژه کوید و ضرورت تجهیز بخش‌های مرتبط با کووید19 دادند. در ادامه ضرورت مدیریت هماهنگ و به لحظه کووید19، نحوه پیشرفت برنامه نسخه‌نویسی الکترونیک، برنامه ارتقای رسیدگی به پرونده‌های پزشکی در واحد پزشکی قانونی مرکز، فعال شدن پایگاه واکسیناسیون کووید19 کودکان تا 18 سال در مرکز و استعلاجی کارکنان در کووید19 بحث و تبادل نظر شد.
قراردادهای میزبندی آزمایشگاه و قفسه‌بندی واحد اطلاعات سلامت، بازدید از وضعیت تجهیزات پزشکی، تجهیز بخش اورژانس و یک بخش بستری، اخذ مجوزهای لازم، هماهنگی با شرکت‌های تجهیزات پزشکی تصویربرداری، انتخاب و معرفی مسئولین فنی واحدهای مختلف، لیست کشیک دستیاران تخصصی برای نیمه دوم فروردین1401 و معرفی مسئول بخش اورژانس از موضوعات بیمارستان مرکز طبی کودکان2 (حکیم) بود که در این جلسه طرح و مصوب شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 208552

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *