• تاریخ انتشار : 1400/11/06 - 07:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 157
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم نکوداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و پاسداشت مقام زن و روز مادر در مرکز طبی کودکان - قطب علمی طب کودکان

به مناسبت گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر برنامه های فرهنگی مختلفی به همت شورای فرهنگی در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، امروز زنان در کنار نقش بی‌بدیل مادری توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف سلامت، اجتماعی، اقتصادی، هنری و... حضور فعال و موثری داشته باشند و تاثیرات بسزا و شایسته ای بر جامعه بگذارند. همچنین تکریم بانوان همکار در مرکز طبی کودکان به عنوان مهمترین قشر در ارائه خدمات بالینی و غیر بالینی یکی از سیاست های مهم به شمار می رود. این مرکز به مناسبت‌های مذهبی و ملی مختلف، برنامه‌های ویژه‌ و جشن هایی برای ایجاد امید و نشاط در بین کودکان و همراهانشان برگزار می نماید و به عنوان قطب علمی اطفال توجه به سلامت روان آنان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به همین منظور و به مناسبت نکوداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و پاسداشت مقام زن و روز مادر، برنامه‌ ویژه‌ و جشنی روز دوشنبه 4 بهمن 1400 برای مادران و بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان برگزار شد. در این مراسم جمعی از خیرین جوان با پوشیدن لباس‌های عروسکی و کودکانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی، به بالین بیماران حاضر شده و ضمن عیادت از آنها به اجرای نمایش شاد و کودکانه به همراه موسیقی زنده پرداختند. توزیع هدایای متناسب با سن کودک توسط مادر بیماران از دیگر برنامه‌های این جشن بود که حاصل آن لبخندی است که بر لبان کودکان و همراهان ایشان نشست و کودکان با عروسک‌ها عکس‌های یادگاری گرفتند. تقدیر از مترون و اعضای دفتر پرستاری بیمارستان به نمایندگی از بانوان همکار در خانواده بزرگ مرکز طبی کودکان و ارسال پیام های تبریک از دیگر برنامه های گرامی داشت این روز بود.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 206359

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *