• تاریخ انتشار : 1401/08/24 - 09:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 180
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست استاف میتینگ در بیمارستان مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان

نشست استاف میتینگ باحضور رئیس بیمارستان، اعضای هیئت رئیسه، تمامی اعضای هیئت علمی و پزشکان در سالن زنجیره امید مرکز طبی کودکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، این جلسه روز دوشنبه 23 آبان 1401 با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، اعضای هیئت رئیسه، تمامی اعضای هیئت علمی و پزشکان  بیمارستان در سالن زنجیره امید برگزار شد.

در این جسله ابتدا دکتر بدو رئیس بیمارستان گزارشی از برنامه های 6  ماهه اول سال جاری ارائه کرد و گفت همه آنچه انجام شده نتیجه همکاری و تعامل اعضای هیئت علمی و تمام بخشهای آموزشی، درمانی، پژوهشی، پرستاری و پشتیبانی مرکز بوده است.

در این نشست در خصوص نتایج اعتبار بخشی آموزشی و اعتبار بخشی درمانی مرکز، تغییر سیستم پکس مرکز، عضویت مرکز در کمسیون ملی اعتبار بخشی آموزشی، درخشش مرکز طبی در نتایج آزمون های تخصصی و فوق تخصصی و پیگیری فلوشیپ طب اورژانس بحث و تبادل نظر شد.

توانمندی های بخش اورژانس شامل نظم فعالیت ها، تلاش کادر درمان و پشتیبانی، همکاری اساتید به ویژه در ویزیت ها و مشاوره ها و مدیریت حجم بالای مراجعین به ویژه با توجه به شیوع بیماری ها از دیگر موضوعات این جلسه بود.

یکی از فعالیت های مهم و اساسی مرکز گسترش پیوند کلیه و پیوند کبد کودکان است که گزارش آن برای حاضرین تشریح شد.

در این جلسه همچنین به ظرفیت بیمارستان در خصوص گردشگری سلامت اشاره شد.

هر یک از اعضای هیئت علمی نظرات و پیشنهاد ات خود را در باره موضوعات بیان کردند. این جلسه که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، با پذیرایی ناهار و گفتگوهای صمیمانه ادامه یافت.  

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 220490

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *