• تاریخ انتشار : 1402/11/01 - 08:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 126
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان

بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت با حضور رئیس مرکز طبی کودکان در سالن مهارت‌های بالینی مرکز طبی کودکان برگزار شد.

بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز شنبه 30 دی 1402 بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و اعضای هیئت رئیسه در سالن مهارت‌های بالینی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.

گزارشی از شاخص رضایت شخصی بیماران در فصل پاییز مطرح و مقرر شد بر وضعیت مطلوب کنونی شاخص ها  و ارتقای آن نظارت مستمر شود.

برنامه چرخش دستیاران سال اول که قرار است از ابتدای بهمن اجرا شود مطرح و مقرر شد تمهیدات و مقدمات لازم به دقت تدبیر و مدیریت شود همچنین در مورد کد احیاد نوزادان و کودکان بحث و تبادل نظر شد.

گزارشی از وضعیت داروهای مورد نیاز بخش ها با تکیه بر بخش های ویژه موضوع دیگر این جلسه بود.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 257114

تصاویر

بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان بیست و هشتمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت مرکز طبی کودکان