• تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 12:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 124
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجلیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای موفق گردشگری سلامت در مرکز طبی کودکان

در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران و روسای بیمارستان‌ها، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در اجرای موفق گردشگری سلامت در بیمارستان مرکز طبی کودکان تجلیل کرد.

تجلیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای موفق گردشگری سلامت در مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران و روسای بیمارستانها، یکشنبه 13 بهمن ۱۴۰۲ دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در اجرای موفق گردشگری سلامت در بیمارستان مرکز طبی کودکان تجلیل کرد. همچنین از مهسا برزگر مسئول گردشگری سلامت بیمارستان با اهدای لوح قدردانی شد.

متن لوح به شرح ذیل است:

سرکار خانم مهسا برزگر
مسئول محترم گردشگری سلامت مرکز طبی کودکان

خداوند منان را شاکریم که با نعمت قدردانی و تقدیر از همکارانی که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقههایی از مسئولیت پذیری با رویکرد ایجاد فرداهایی بهتر در عرصههای مختلف سلامت تلاش می کنند را ارزانی فرمود.

در همین راستا بر خود لازم می دانم از تلاش و کوشش سرکار عالی در اجرای موفق گردشگری سلامت در مرکز طبی کودکان به عنوان پیشگام جهت حرکت در مسیر توسعه عرصه های مختلف سلامت، افزایش کیفیت در مراکز پزشکی، تبادل علم با سایر کشورها و تسهیل خدمت رسانی به بیماران تقدیر و تشکر نمایم.

از ایزد منان توفیقات روزافزون برایتان مسئلت مینمایم.   

دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 261101

تصاویر

تجلیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای موفق گردشگری سلامت در مرکز طبی کودکان تجلیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای موفق گردشگری سلامت در مرکز طبی کودکان