• تاریخ انتشار : 1401/02/25 - 08:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از مددکاران اجتماعی مرکز طبی کودکان برای اجرای شیوه نامه تخصصی کودک آزاری

به مناسبت هفته سلامت و مشارکت فعال در اجرای پایلوت «پروتکل مداخلات تخصصی مددکاران اجتماعی در مواجهه با کودک آزاری» از مددکاران بیمارستان مرکز طبی کودکان قدردانی شد.

به مناسبت هفته سلامت و مشارکت فعال در اجرای پایلوت «پروتکل مداخلات تخصصی مددکاران اجتماعی در مواجهه با کودک آزاری» از مددکاران ب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در مراسمی با حضور دکتر حسن واعظی، رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی، دکتر جوادی، رئیس و کارشناسان اداره مددکاری وزارت متبوع، روسای اداره مددکاری اجتماعی دانشگاه های تهران، ایران و شهید بهشتی، رئیس و مدیر بیمارستان مفید و نمایندگان مددکاران اجتماعی مجری پایلوت شیوه نامه تخصصی کودک آزاری، سه شنبه بیستم اردیبهشت 1401 که در بیمارستان مفید برگزار شد، از زحمات مددکاران اجتماعی بیمارستان مرکز طبی کودکان به عنوان مجریان طرح  تقدیر به عمل آمد.
در پایان این مراسم به رقیه بشیری، مسئول واحد مددکاری اجتماعی و معصومه طیبی کارشناس مددکاری اجتماعی بیمارستان مرکز طبی کودکان به نمایندگی از همکارانشان لوح سپاس اهدا شد.
خانواده بزرگ مرکز طبی کودکان ضمن قدردانی از تلاش دلسوزانه و همت والای همکاران مددکاری اجتماعی مرکز، سلامتی و توفیق روز افزون این بزرگواران را از ایزد حکیم خواستار است.
متن لوح به شرح ذیل می‌باشد:

سرکار خانم
مسئول/کارشناس محترم مددکاری اجتماعی مرکز طبی کودکان
باسلام و تحیات

اثربخشی خدمات سلامت نیازمند فعالیت‌های جامعه‌نگر آحاد افراد جامعه است. مددکاری اجتماعی در مراکز درمانی با تکیه بر علم و دانش و تجربه و مهارت لازم در ارائه خدمات تخصصی به افراد جامعه از پیش قراولان حوزه سلامت می‌باشد. اصلاح فرآیند ارائه خدمات مددکاری اجتماعی به افراد واجد شرایط می‌تواند موجب تسکین آلام قشر دردمند و مستضعف جامعه باشد، از این رو لازم است تا با کمک نیروهای متخصص و آموزش دیده در پیاده‌سازی پروتکل‌های تدوین شده، مسیر تعالی را طی نمایند.
ضمن تبریک هفته سلامت سال 1401 بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را برای مشارکت فعال شما در اجرای پایلوت «پروتکل مداخلات تخصصی مددکاران اجتماعی در مواجهه با کودک آزاری» اعلام نموده و توفیق روزافزون‌تان را از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

دکتر حسن واعظی
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 212284

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *