• تاریخ انتشار : 1401/03/10 - 08:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 415
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست بیمارستان مرکز طبی کودکان

آیین تودیع و معارفه مسئول حراست بیمارستان مرکز طبی کودکان، با حضور دکتر بدو رئیس و اعضای هیات رئیسه بیمارستان، معاون حراست و مسئول حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. در این مراسم از زحمات مسئول سابق حراست بیمارستان تقدیر و مسئول جدید حراست بیمارستان معرفی شد.

جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز دوشنبه 9 خرداد  1401 در جلسه‌ای با حضور دکتر بدو رئیس بیمارستان، دکتر موحدی معاون آموزشی، دکتر مجنون معاون درمان، دکتر رهنما مدیر، ، ترکمان معاون حراست و موسوی مسئول حفاظت فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، "رامین اویسی" به عنوان مسئول حراست مرکز معرفی و از زحمات مهندس علی نعلبران مسئول سابق حراست تقدیر شد.
در این جلسه دکتر بدو ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: هدف از جلسه امروز تودیع و معارفه دو برادر عزیز و خدمت‌گزاری است که همواره با روحیه جهادی خدمت کرده اند.
دکتر بدو ادامه داد: اهمیت و جایگاه مقام حراست در دستگاههای اجرایی بر کسی پوشیده نیست، از آنجا که نیازهای هر انسان موضوع صیانت را برای او ایجاب می کند باید در ادارات بخشی وجود داشته باشد که سرمایه انسانی را با احتمال خطا صیانت نماید و همچنین نظام دیده‌بانی قوی به منظور صیانت از سرمایه‌های متعلق به مردم وجود داشته باشد به همین دلیل اعتقادم بر این است اداره حراست می تواند به عنوان اداره صیانت از سرمایه انسانی نیز شناخته شود.
بنابراین نهاد حراست می تواند از سرمایه های انسانی، سرمایه مادی، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی صیانت نماید، از سوی دیگر وجود نظام دیده بانی قوی به منظور جلوگیری از انحراف و لغزش از مسیر درست میتواند هدایتگر، راهنما و بازوی توانمند مدیریت باشد.
دکتر بدو در پایان گفت: به عینه شاهد بودیم آقای مهندس نعلبران همه‌ی این ویژگی‌ها را یکجا داشتند و تلاش کردند بیمارستان سربلند بماند. همچنین از اینکه جناب آقای اویسی واقف به ضوابط ،شرایط و مسلط بر موضوعات به جمع ما اضافه شده خوشحالیم و امیدواریم نهاد حراست را در بیمارستان همچون گذشته پویا، فعال و زنده ببینیم.
امیدوارم خداوند به همگی مان در امر خدمت رسانی به جامعه هدف توفیق دهد.
در ادامه دکتر رهنما، مهندس نعلبران و آقای اویسی صحبت کردند. در پایان جلسه با اهدای لوح از زحمات مهندس نعلبران قدردانی و حکم آقای اویسی توسط دکتر بدو تحویل شد.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 213288
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *