• تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 14:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 214
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین سمپوزیوم ایمونولوژی پیوند در مرکز طبی کودکان

دبیر اجرایی سمپوزیوم ایمونولوژی پیوند از تغییر تاریخ برگزاری سمپوزیوم خبر داد

دکتر زهره سلطنت‌پوری دبیر اجرایی دومین سمپوزیوم ایمونولوژی پیوند، با اشاره به بزرگداشت روز جهانی اهداکنندگان سلول بنیادی خونساز، تقدیر از اهداکنندگان را سبب افزایش آگاهی عموم مردم به اهمیت اهداء سلول بنیادی خونساز و تشویق برای عضویت در بانک اهداکنندگان سلول‌های بنیادی خونساز عنوان کرد.

دبیر اجرایی سمپوزیوم ایمونولوژی پیوند از تغییر تاریخ برگزاری سمپوزیوم خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، به بهانه برگزاری سمپوزیوم "ایمونولوژی پیوند سلول بنیادی خونساز و جشن اهدا کنندگان سلول‌های بنیادی خونساز" در تاریخ یک شهریور ماه 1403 در بیمارستان مرکز طبی کودکان، با دکتر زهره سلطنت پوری عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر اجرایی سمپوزیوم به گفتگو نشسته‌ایم.

دکتر سلطنت پوری در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان در خصوص برگزاری سمپوزیوم بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به 22 سپتامبر روز جهانی اهداکنندگان سلول‌های بنیادی خونساز بر آن شدیم، همزمان با برگزاری سمپوزیوم در این تاریخ جشن اهدا کنندگان سلول‌های بنیادی خونساز را نیز برگزار کنیم.

برگزاری بزرگداشت روز جهانی اهدا کنندگان سلول بنیادی خونساز می‌تواند ضمن تقدیر از اهداکنندگان، در افزایش آگاهی عموم مردم به اهمیت اهداء سلول بنیادی خونساز و تشویق برای عضویت در بانک اهدا کنندگان سلول‌های بنیادی خونساز موثر باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه تاریخ برگزاری سمپوزیوم ایمونولوژی پیوند 8 شهریور اعلام شده بود اما به دلیل برگزاری آزمون برد تخصصی در بیمارستان تاریخ برگزاری سمپوزیوم به اول شهریور ماه تغییر یافت.

دکتر سلطنت پوری عنوان کرد حضور در این برنامه برای گروه های هدف امتیاز بازآموزی خواهد داشت و  از اساتید و دانشجویان علاقه‌مند برای حضور در این سمپوزیوم علمی و بزرگداشت روز اهدا کنندگان دعوت کرد.

جهت ثبت‌نام و دریافت پوستر کلیک کنید.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,اطلاعیه ها,معاونت پژوهشی,رخدادهای علمی
  • کد خبر : 273968

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *