• تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 12:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مرکز طبی کودکان در جشنواره مالک اشتر

رئیس مرکز بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مرکز طبی کودکان از کسب عنوان موفق‌ترین کانون بسیج در جشنواره مالک اشتر در وضعیت و عملکرد سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در دوره اخیر جشنواره مالک اشتر خبر داد.

درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مرکز طبی کودکان در جشنواره مالک اشتر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، جشنواره مالک اشتر بستری برای پایش و ارزیابی عملکرد نیروهای سپاه پاسداران و بسیج اقشار و تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت های این نیروها در تمامی عرصه ها است.

این جشنواره در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و با هدف شناسایی رده های برتر و معرفی الگوهای موفق به ‌منظور تقدیر از فرماندهان، مسئولان سازمان‌ها، نیروهای بسیج هر ساله در سطح استانی برگزار می شود که کانون بسیج جامعه مرکز طبی کودکان موفق به دریافت لوح از سوی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ شد.

متن لوح به شرح ذیل است:

فرمانده، مدیران و آحاد بسیجیان محترم کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مرکز طبی کودکان

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، براساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی فرماندهی مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین کانون در جشنواره مالک اشتر سال 1401(ارزیابی‌های سال 1400) سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گردیده‌اید.

قطعاً این موفقیت مرهون همت و نقش موٌثر مدیریت و فرماندهی جنابعالی و بسیجیان پرتلاش آن رده می‌باشد. بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش مجدانه و مجاهدانه شما اعلام می‌دارم. ان‌شاءالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و موٌید باشید.

سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 261799

تصاویر

درخشش کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان مرکز طبی کودکان در جشنواره مالک اشتر