• تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 08:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان

دکتر بدو: اعتباربخشی واقعی زمانی اتفاق خواهد افتاد که بیمار از بیمارستان راضی خارج شود

جلسه کمیته رهبری و مدیریت 1403 با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان با هدف بررسی مسائل آموزشی و درمانی بیمارستان برای بهبود ارائه خدمات با کیفیت آموزشی و درمانی در سالن مهارت‌های بالینی برگزار شد.

چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز شنبه 29 اردیبهشت 1403 چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان و اعضای هیئت رئیسه با هدف بررسی مسائل آموزشی و درمانی بیمارستان برای بهبود ارائه خدمات با کیفیت در سالن مهارت‌های بالینی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.

در این جلسه نیاز به تعمیرات اساسی و بازسازی ساختمان شماره دو به دلیل سازه‌ قدیمی مطرح و احتمال اختلال در ارائه خدمات اورژانس، اتاق عمل‌ها و سایر بخش‌ها در صورت عدم تعمیرات پیش‌بینی شد و مقرر شد قبل از هرگونه پیامد پیگیری لازم صورت گیرد.

دکتر بدو با تأکید بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران افزود: اعتباربخشی واقعی زمانی اتفاق خواهد افتاد که بیمار از بیمارستان راضی خارج شود و ماهم از خدمات درمانی که به بیمار ارائه دادیم راضی باشیم.

باتوجه به بازدید ادواری اعتباربخشی گزارشی توسط مسئول بهبود کیفیت بیمارستان ارائه شد و پس از بحث و تبادل نظر موارد قابل اصلاح برای پیگیری و اجرا مصوب شد.

ارائه راهکار برای تکمیل پرونده طب کار همکاران بیمارستان و حفظ محرمانگی اطلاعات و همچنین انجام تست آنتی بادی ویژه پزشکان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 266384

تصاویر

چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان چهارمین جلسه کمیته رهبری و مدیریت بیمارستان مرکز طبی کودکان