• تاریخ انتشار : 1403/02/18 - 17:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر بدو: با پیشرفت علم پریناتولوژی لازم است متخصصان از شاخه‌‎های مختلف بصورت گروهی همکاری داشته باشند که در مرکز جامع سلامت جنین سعی کردیم امکانات و شرایط لازم را فراهم کنیم

در راستای برنامه جوانی جمعیت، هدف مرکز جامع سلامت جنین مرکز طبی کودکان جلوگیری از سقط‌هایی است که ممکن است با تشخیص نادرست انجام شود و همچنین کمک به سلامت جنینی که دارای مشکلات است. به همین منظور برای هماهنگی فرآیندها نشست مشترکی بین مرکز طبی کودکان با سازمان پزشکی قانونی انجام شد.

مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهارن، بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نشست مشترکی با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر محمدتقی مجنون معاون درمان، دکتر هادی مخترع مدیر، دکتر علی اکبر زینالو و دکتر احسان آقایی مقدم فوق تخصص قلب کودکان، دکتر فرهود توتونچیان پزشکی قانونی، دکتر پناهی پریتانولوژیست از مرکز طبی کودکان و دکتر مهدی فروزش مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران، موسوی معاون آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی و دکتر حسنی رئیس اداره پزشکی قانونی منطقه مرکزی برگزار شد.

در راستای برنامه جوانی جمعیت، هدف مرکز جامع سلامت جنین مرکز طبی کودکان جلوگیری از سقط‌هایی است که ممکن است با تشخیص نادرست انجام شود و همچنین کمک به سلامت جنینی که دارای مشکلات است.

دکتر بدو با بیان اینکه با پیشرفت علم پریناتولوژی سوالات بیشتری مطرح می‌شود افزود: لازم است متخصصان از شاخه‌‎های مختلف بصورت گروهی همکاری داشته باشند که در مرکز جامع سلامت جنین سعی کردیم امکانات و شرایط لازم را فراهم کنیم.

رئیس بیمارستان پیشنهاد داد از یک پلتفرم مجازی مشترک برای هماهنگی استفاده شود تا بصورت همزمان از طریق کارتابل مشترک اطلاعات بین مرکز جامع سلامت جنین و پزشکی قانونی و مراجعین در لحظه پیگیری شود.

دکتر فروزش تیم مرکز جامع سلامت جنین مرکز طبی کودکان را منسجم و کامل دانست و افزود: تاکنون همکاری خوب ارزیابی شده و مراجعین در زمان کوتاه و به صورت تخصصی پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد در راه‌اندازی هر سیستمی اشکالاتی وجود خواهد داشت که با هماهنگی طرفین قابل حل خواهد بود.

در پایان مقرر شد تعدادی از جلسات صدور حکم با حضور قاضی در بیمارستان انجام شود تا اساتید در جریان فرآیند گزارش‌نویسی قرار گیرند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 265141

تصاویر

مرکز طبی کودکان مرکز طبی کودکان مرکز طبی کودکان مرکز طبی کودکان مرکز طبی کودکان مرکز طبی کودکان مرکز طبی کودکان مرکز طبی کودکان