• تاریخ انتشار : 1402/08/11 - 10:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در آستانه 13 آبان، روز دانش‌آموز

دکتر رضا شروین بدو: باید سعی کنیم شرایط و امکانات رشد و تداوم تحصیلی دانش‌آموزان بستری طولانی مدت را در بیمارستان فراهم کنیم

مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با همکاری خیرین و شخصیتهای کارتونی صدا و سیما از بیماران بخش‌های بستری عیادت کردند و با اهداء بسته‌های دانش‌آموزی و پذیرایی باعث شادی و افزایش روحیه کودکان بستری شدند.

به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، چهارشنبه 10 آبان 1402 در آستانه روز دانش‌آموز، مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه  با همکاری خیرین و شخصیتهای کارتونی صدا و سیما به همراه دکتر هادی مخترع مدیر و اعضای شورای فرهنگی بیمارستان از بیماران بخش‌های بستری عیادت کردند و با اهداء بسته‌های دانش‌آموزی و پذیرایی باعث شادی و افزایش روحیه کودکان بستری شدند.

ابراهیم شفیعی بازیگر نقش پدر عمو پورنگ در برنامه کودک با حضور بر بالین کودکان بیمار و خواندن شعر و تقلید صدای شخصیت‌های کارتونی لحظات شادی را به کودکان هدیه کرد. 

دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان ضمن قدردانی از مشارکت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه برای برگزاری برنامه‌ای شاد افزود: تعدادی از کودکان بستری دانش‌آموز هستند که پس از ترخیص به ادامه تحصیل میپردازند و تعدادی دیگر زمان زیادی در بیمارستان بستری هستند که باید سعی کنیم شرایط و امکانات رشد و تداوم تحصیلی آنها را در زمان بستری فراهم کنیم.

وی افزود: پیام برنامه امروز به دانش‌آموزان بستری این بود که در کنار سلامتی، پیشرفت و رشد تحصیلی آنها اهمیت زیادی دارد و با پرورش کودکان سالم، شاد و تحصیلکرده جامعه‌ای جوان و سالم خواهیم داشت.

دکتر زهرا حسینی تبار مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه اجرای این برنامه را در ادامه برنامه‌هایی چون بازارچه همدلی مداوم خواند و افزود: امیدواریم با پای کار آمدن خیرین و استفاده از ایده‌ها و پیشنهادات برنامه‌های پر بارتری در بیمارستان اجرا کنیم.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 250308

تصاویر

به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *