دکتر کاظم رهنما: از افتخارات مرکز طبی کودکان ارائه خدمات به کودکان بیمار نقاط مختلف کشور است.

جلسه توجیهی کارکنان جدید طرحی و استخدامی مرکز طبی کودکان 1و 2 در سالن دکتر قریب بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، روز شنبه 2 بهمن ماه 1400 ابتدا کارکنان جدید کادر پرستاری، بیهوشی، اتاق عمل در دفتر پرستاری گرد هم آمدند. لیلا هاشمی سوپروایزر آموزشی توضیحاتی مطابق با سنجه‌های اعتباربخشی ارائه داد. در ادامه کلاس‌های آموزشی شامل گزارش نویسی، چک دستورات پزشک، کنترل عفونت، آموزش به بیمار و احیا قلبی و ‌ریوی پایه کودک و ... برای این گروه از پرسنل برنامه ریزی شد. سپس جلسه با حضور دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان و مسئولان واحدها در سالن دکتر قریب بیمارستان ادامه یافت.

دکتر کاظم رهنما ضمن خوش آمدگویی به حضار و اظهار خرسندی از انتخاب آنها برای فعالیت و همکاری در حوزه سلامت بویژه انتخاب دانشگاه علوم پزشکی تهران و بخصوص مرکز طبی کودکان، از آنها خواست تا هریک معرفی مختصری از خود درباره سوابق کاری، تحصیلات، پست سازمانی قبولی و ... داشته باشند. سپس به توضیحاتی درمورد بیمارستان و آشنایی بیشتر کارکنان جدید با مرکز پرداخت و توضیح داد باید بدانیم به در مرکزی به مردم کشورمان خدمات ارائه میدهیم که اساتید بنامی چون دکتر محمد قریب و دکتر حسن اهری بنیانگذار آن بودند، قدم زدند و خشت به خشت را با عشق و علاقه روی هم نهادند.

وی افزود: باعث افتخار بنده است که در خدمت این مجموعه و بیماران آن هستم و از افتخارات این مرکز است که پذیرای مراجعه کنندگان از سراسر کشور می‌باشد.

در انتهای جلسه ضمن معرفی مسئولان واحدهای مختلف و پرسش و پاسخ پیرامون مطالب مطرح شده، کارکنان جدید برای انجام امور اداری و معرفی به واحد مربوطه راهنمایی شدند.

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *