• تاریخ انتشار : 1402/03/28 - 07:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 202
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برنامهILAE در مرکز طبی کودکان قطب جامع علمی طب کودکان برگزار شد

رئیس مرکز طبی کودکان بر لزوم اجرای برنامه‌های علمی در سطح جهانی تأکید کرد

دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، انجمن مغز و اعصاب ایران و انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران دوره School On Transitional Epilepsy Clinic که یکی از برنامه‌های اصلی ILAE (انجمن بین‌المللی صرع) است را برای اولین بار در کشور برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوره School On Transitional Epilepsy Clinic یکی از برنامه‌های اصلی ILAE (انجمن بین‌المللی صرع) است که برای اولین بار در کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، انجمن مغز و اعصاب ایران و انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران برگزار شد.

دکتر بدو با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های علمی در سطح جهانی افزود: این برنامه جزء برنامه‌های رسمی سازمان جهانی صرع است که حدود 40 نفر از بهترین متخصصان و فوق‌تخصص‌های مغز و اعصاب کودکان و بزرگسالان سراسر کشور شرکت کردند.

وی ادامه داد: وقتی کودکان بیمار دارای صرع یا Epilepsy که جزء اختلالات شایع نورولوژی هستند به سنین نوجوانی، بلوغ و بعد از بلوغ می‌رسند برای ادامه درمان باید ارتباطی بین متخصصان و فوق‌تخصص‌های کودک و بزرگسال برقرار شود که دوره Transitional Clinic به همین منظور برگزار شد و همکاران در این خصوص با روش‌های درمانی نوین و همچنین تبادل اطلاعات و کار گروهی در این زمینه آشنا شدند.

رئیس مرکز طبی کودکان هدف از برگزاری اینگونه کارگاه‌ها را توجه به جمعیت جوان باتوجه به شرایط خاص کشور، اجرای برنامه‌های مشترک جهت هدایت و ارجاع بیماران در یک مسیر منظم و همچنین تحقق نظام ارجاع در کشور خواند و اظهار امیدواری کرد در سایر بیماری‌ها چنین ارتباط و هماهنگی ایجاد شود و فرزندان کشور از آن بهره‌مند شوند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 236515

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *