• تاریخ انتشار : 1403/01/05 - 12:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 107
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان

به منظور توجه به سلامت روان کودکان در کنار ارائه خدمات درمانی، حاجی فیروز با آواز معروف خود و شیرین کاری بر بالین کودکان بیمار حاضر شد و لحظات شادی برای آنها خلق کرد.

شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، شنبه چهارم فروردین 1403 طبق هماهنگی شیراوند مسئول امور فرهنگی، به منظور توجه به سلامت روان کودکان در کنار ارائه خدمات درمانی، حاجی فیروز با آواز معروف خود و شیرین کاری، بر بالین بیماران حاضر شد و ضمن آرزوی سالی نیک، در چهارمین روز از تعطیلات نوروز لبخند را به لبان کودکان بستری در بخش هدیه داد. تأثیر شادی و شادابی در تسکین آلام و بهبود بیماریها در جهان اثبات شده و اینگونه برنامه‌های شاد نیز به بهبود بیماری کودکان مدد خواهد رساند.

در روایات آمده است که حاجی فیروز سمبل فردی است که با پوشیدن لباس شادی به رنگ قرمز، مردم را شاد می کرده و تحول عظیم نوروز را خبر می داده. سیاهی صورتش کنایه از شب، زمستان و سرماست که به پایان می رسد و سرخی لباس او نشانی از گرمی روز و نیرومندی دوباره خورشید است.

در این برنامه با کمک خیرین هدایایی به کودکان بستری اهدا شد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 262588

تصاویر

شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان شادی و نشاط نوروزی کودکان بستری همراه با حاجی فیروز در مرکز طبی کودکان