• تاریخ انتشار : 1402/01/19 - 10:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 179
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از خیرین با اهدای هدایا از بیماران بستری در بخش عیادت کردند و این میلاد فرخنده را به خانواده‌های بیماران بستری و همکاران تبریک گفتند.

عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، جمعه 18 فروردین 1402 با هماهنگی شیراوند مسئول امور فرهنگی بیمارستان گروهی از خیرین سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) به مناسبت سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مصادف با روز اکرام و تکریم خیرین از بیماران بستری در بخش‌ خون بیمارستان عیادت شد.

در این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خیرین با دعای شفای عاجل بر بالین بیماران حاضر شده و با توزیع هدایا این اعیاد را به آنها و خانواده‌هایشان تبریک گفتند و باعث شادی کودکان بستری شدند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 232344

تصاویر

عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) عیادت خیرین مرکز طبی کودکان از بیماران به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *