• تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 21:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 465
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در اقدامی نوع دوستانه از بیماران مرکز طبی کودکان عیادت کرد و سبب ایجاد نشاط و شادی کودکان بستری در این بیمارستان شد.

عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، سه‌شنبه 21 آذر 1402، داریوش فرضیایی، عموپورنگ به همراه دکتر رضا شروین بدو رئیس از کودکان بستری بخش‌های خون، کلیه و غدد، دیالیز، گوارش، مغز و اعصاب و جراحی مرکز طبی کودکان از کودکان بیمارستان مرکز طبی کودکان عیادت کردند.

عموپورنگ پس از عیادت از کودکان بیمار و گفتگو و بازی با آنها، موجب شادی و نشاط کودکان شد.

این گونه اقدامات نوع دوستانه سبب ایجاد نشاط و شادی کودکان شده و از طریق تامین افزایش سلامت روان به سلامت جسمی آنها نیز کمک می کند. این چندمین بار است که فرضیانی به صورت نوع دوستانه در جمع خانواده ها و کودکان بیمار این مرکز به عنوان قطب جامع علمی طب کودکان کشور حضور می یابد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 254133

تصاویر

عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان عیادت عمو پورنگ از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان