• تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 13:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 125
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

عیادت همکاران و خیرین از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر

به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر، جمعی از خیرین جوان با اجرای نمایش های متنوع عروسکی به همراه همکاران از کودکان بستری در بیمارستان عیادت کردند.

عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت فرارسیدن عید نوروز جمعی از خیرین جوان با همکاری امور فرهنگی بیمارستان نمایش های متنوع عروسکی اجرا کردند.

در این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همکاران مرکز طبی کودکان و خیرین بر بالین بیماران حاضر شده و با توزیع هدایای متناسب با سن کودک، توزیع شیرینی و اجرای نمایش عروسکی این عید بزرگ مذهبی را به آنها تبریک گفتند.

به منظور ایجاد فضایی شاد برای کودکان و با درنظر گرفتن سلامت روان آنها بیمارستان مرکز طبی کودکان به کمک خیرین می‌کوشد تا گامی رو به جلو در این زمینه بردارد.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 263366

تصاویر

عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر عیادت همکاران و خیرین  از بیماران بستری مرکز طبی کودکان به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر