• تاریخ انتشار : 1403/03/01 - 10:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت روز اهدای عضو، اهدای زندگی

قدردانی از همکاران مرکز طبی کودکان دارای کارت اهدای عضو

به مناسبت هفته اهدای عضو به منظور فرهنگ سازی و همچنین دعوت از همکاران برای دریافت کارت اهدای عضو، دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان از تعدادی همکاران دارای کارت اهدای عضو قدردانی کرد.

به مناسبت روز اهدای عضو، اهدای زندگی

هدیه دادن یک رسم زیباست که انرژی مثبتی را به فرد هدیه گیرنده منتقل می‌کند. اما چه هدیه‌ای می‌تواند بالاتر و گران‌بهاتر از این باشد که به دیگری جان دوباره هدیه داده شود؟

امروزه تفکر مردم درباره اهدای عضو بهتر شده و افراد زیادی با دریافت کارت اهدای عضو، رضایت خود را از اهدای عضو خود در مواقع مرگ مغزی اعلام می‌کنند.

چه خوب است انسان مانند دیگر دارایی‌ها درباره جسم خود نیز تصمیم‌گیری‌ کند و بیندیشد که اگر مرگ مغزی پایان زندگی‌اش شد، همه اعضا سهم خاک نشود و با یک دوراندیشی به دیگرانی که نیاز به دریافت عضو هستند، زندگی دوباره ببخشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، به مناسبت هفته اهدای عضو به منظور فرهنگ سازی و همچنین دعوت از همکاران برای دریافت کارت اهدای عضو، دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان از تعدادی همکاران دارای کارت اهدای عضو قدردانی کرد.

دکتر مخترع اظهار داشت: این حرکت خیرخواهانه همکاران باید فرهنگ‌سازی شود تا اطلاعات مردم درباره این عمل خداپسندانه افزایش یابد. همچنین ادامه داد: این باعث افتخار است که همکاران ما بصورت خودجوش در این پویش شرکت کرده‌اند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 266577