• تاریخ انتشار : 1402/10/21 - 13:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست ارائه راهکار در برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر در مرکز طبی کودکان

در ادامه برگزاری نشست کمیته تجزیه و تحلیل علل عدم تحقق درآمدهای اختصاصی درمانی و داروئی دانشگاه با هدف مدیریت افزایش منطقی درآمدها و ارائه پیشنهاد برای برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر با هدایت ستاد دانشگاه، جلسه‌ای با حضور دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان، مسئولان درآمد بیمارستان مرکز طبی کودکان، سینا و شریعتی برگزار شد.

نشست ارائه راهکار در برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر در مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، سه‌شنبه ۲۰ دی 1402 در ادامه برگزاری نشست کمیته تجزیه و تحلیل علل عدم تحقق درآمدهای اختصاصی درمانی و داروئی دانشگاه  با هدف مدیریت افزایش منطقی درآمدها و ارائه پیشنهاد برای برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر با هدایت ستاد دانشگاه، جلسه‌ای با حضور دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان، مسئولان درآمد بیمارستان مرکز طبی کودکان، سینا و شریعتی برگزار شد.

در حوزه سلامت هم مثل سایر حوزه های اقتصادی مسئله عرضه و تقاضا مطرح است بنابراین با توجه به محدودیت منابع موجود برای پایداری خدمات نیاز به مدیریت منابع و مصارف است. با توجه به پتانسیلی که دانشگاه دارد قطعا در این حوزه هم می توان به پیشرفت‌های خوبی دست یافت.

در این جلسه ضمن تجزیه و تحلیل علل عدم تحقق درآمدهای اختصاصی درمانی و داروئی در بیمارستان‌ها و اهم چالش های این حوزه، برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر با هدایت ستاد دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای پیشنهادی مورد نظر هم اندیشی شد. همچنین ساختارهای مورد نیاز به اصلاح که در بهبود چرخه بین واحدها و گروه‌های مرتبط به این مهم کمک میکند مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 256477

تصاویر

نشست ارائه راهکار در برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر در مرکز طبی کودکان نشست ارائه راهکار در برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر در مرکز طبی کودکان نشست ارائه راهکار در برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر در مرکز طبی کودکان نشست ارائه راهکار در برقراری تعامل سازنده با سازمان های بیمه گر در مرکز طبی کودکان