• تاریخ انتشار : 1403/04/07 - 07:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان

با حضور رئیس و مشاور بیمارستان، مدیر پرستاری، سوپروایزران و سرپرستاران با محوریت آموزش سلامت مراجعان، کنترل عفونت، ایمنی و تغذیه با شیرمادر و رعایت سنجه‌های اعتباربخشی برگزار شد.

نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، چهارشنبه 6 تیر 1403 نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران با محوریت آموزش سلامت مراجعان، کنترل عفونت، ایمنی و تغذیه با شیرمادر و رعایت سنجه‌های اعتباربخشی در سالن دکتر قریب بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات همکاران گروه پرستاری بر لزوم رعایت سنجه‌های اعتباربخشی تاکید و ایجاد انگیزه و همکاری موثر رابطان به عنوان مولفه‌های مهم در بهبود خدمت‌رسانی به بیماران عنوان شد. همچنین مقرر شد از زحمات بی‌شائبه پرستاران حمایت و اقدامات لازم پیگیری شود.

 

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان,مدیریت پرستاری
  • کد خبر : 269794

تصاویر

نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان نشست رئیس و مدیر پرستاری با سوپروایزران و سرپرستاران بیمارستان مرکز طبی کودکان