• تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 14:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 223
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صمیمی مدیر مرکز طبی کودکان با منشی‌های درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی

مدیر بیمارستان در نشستی صمیمانه با منشی‌های درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی مرکز به گفتگو نشست.

نشست صمیمی مدیر مرکز طبی کودکان با منشی‌های درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوشنبه 25 مهر ۱۴۰۱ دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان در نشستی صمیمانه با منشی‌های درمانگاه‌های تخصصی و فوق تصصی مرکز به گفتگو نشست.

در این جلسه که با حضور آتوسا اعظم‌اخلاقی مدیر درمانگاه برگزار شد دکتر رهنما ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی کارکنان در ارائه خدمات به بیماران و همراهان به منشی‌ها توصیه کرد جهت برقرای نظم و انظباط سیستم و ایجاد آرامش، در مواجهه با بیمارانی که از راه دور و نزدیک با بیماری های گوناگون به این مرکز مراجعه می‌کنند، صبور باشند.

مدیر بیمارستان از ارتقا رایانه‌های منشی‌ها تا پایان سال خبر داد و در خصوص قوانین و مقررات پرداخت اضافه کار،کارانه، تشویقی و سقف آن با منشی‌ها گفتگو کرد.

همچنین تامین نیروی انسانی برای کمک به برقراری کلینیک‌های عصر با توجه به افزایش حدود بیست درمانگاه مازاد بر کلینیک های (صبح و عصر)، ارجاع استاندارد و هدایت مناسب بیمار از اورژانس به درمانگاه ها با مداخلات معاونین محترم درمان و آموزش و خرید پیجیر برای ثبت دقیق اطلاعات بیماران در کانتر منشی ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی در پایان جلسه به همکاران توصیه کرد برای توانمند سازی و افزایش مهارت‌های بالینی و خدمات بین بخشی درمانگاه، کتاب بخوانند.

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 219188

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *